Nova skica na blogu 52 CCT

 

Kadar gre sonce spat,

skrbno zaklene duri,

da jo kakšen poreden žarek

nazaj na svet ne odkuri.


Kadar gre sonce spat,

pade na zemljo tema

in prav noben žarek takrat

domov več ne zna.

(Neža Maurer/Poredni žarki)


Sonce te dni počasneje zahaja, ena ura svetlobe več se tako zelo pozna :-)

Tudi tebi?


Sama sem v današnji dodatni uri pričarala ptička, 

ki poje tudi pozimi in s svojim petjem najavlja praznični čas.


Voščilnica je nastala po Gogini skici

na blogu

Christmas Card Throwdown.


Gogi sporočam, da mi je skica zeloooo všeč,

tebi pa: naredi si čaroben vikend,


Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Amerikanka
Christmas Craft Creations - slimline 



Komentarji

  1. Kljub sneženju je tvoja voščilnica topla in nežna. Si pa dodatno uro res lepo in koristno uporabila, sedaj pa se lahko pridružiš kosmatinku in mu delaš družbo😉🥰. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, kako le lepa in čeprav je zimska bo prinesla v en dom toplino. Lep vikend,Nataša

    OdgovoriIzbriši
  3. quel charme elle a Majda, elle est splendide, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako čudovito praznično voščilnico si naredila 🧡

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, res je lepa, prav paše v tole sneženo jutro...

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Majda hvala za sporočilo. Vikend je bil, če že ne krasen pa čisto O.K., kar je tudi krasno.
    Vesela sem, da ti je moja skica všeč in naj ti povem, da si se je lotila točno tako kakor sem si jaz želela <3. Podobnost z najinima izdelkoma je zgolj naključje :) :).
    Bodi fajn in en krasen teden ti želim

    OdgovoriIzbriši
  7. What a pretty winter scene with the bird in the snow. Thank you for playing along with us at Christmas Craft Creatioins!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful!!! Thanks for playing along with us at Christmas Craft Creations!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar