Modro belo srebrna barvna kombinacija na blogu 52 CCT

 

Rad bi prišepnil
snežnemu ušesu,
 
kako sem bil srečen
ob božičnem drevesu.
 
Hvala ti, zima, za največje darilo.   Le kaj bi mi sanke, če ne bi snežilo? (Feri Lainšček/Darilo)


Svojo zasneženo vasico sem izdelala za nov izziv na blogu


Goga želi na praznični voščilnici videti modro, belo in srebrno barvo. 


Modro barvo sem pričarala s pomočjo barve Distress Oxide - Broken China,
nato je sledila igra z vodo. Nekaj kapljic,
pa je postalo nebo čisto drugačno.
Okenca v beli vasici sem poudarila s paus papirjem,
srebrno barvo pa uporabila za zvezdice ter podstavek moje snežne krogle.
Ker mi je zmanjkalo srebrnih papirčkov, sem si jih "izdelala" sama
s pomočjo WOW prahca - Metalic Silver Regulare.



Namesto snega bi se zemljici okrog nas prileglo dežja - držimo pesti,
da se uresniči tudi ta želja ; )

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - rezalni šabloni zvezdic in voščilo Vesele praznike





Komentarji

  1. Darilo. Ferijeva poeziija. Meni tako ljuba.
    Prav tako kakor tvoja poezija ustvarjanja na papirju.
    Lepo cvetno nedeljo, ki je prav zacvetela po včerajšnjo zimski pravljici.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako krasno praznično voščilnico si naredila 🧡 Pokrajina v snežni krogli je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. oh que cette boule a neige est jolie Majda...biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar