Šopek za pomladno vilo

Pridi spet k meni v obleki zeleni,
vila pomladna v jutra prehladna.
Dam ti svoj plašček,z volnico tkan,
za zvončke in teloh in sinji žafran.

Za šopek vijolic še šalček in kapo,
naj vetrc poboža s pomladno me sapo.
Škorenjce rdeče, rokavičke ti dam,
za sonce pomladno, ki sije na dlan.

Za tevje zeleno, ki sije čarobno,
za jarico zlato s kronico drobno.
In če imela krono bi pravo,
bi zate pomlad jo skrila med travo.
(Bina Štampe Žmavc/ Deklica in pomlad)

Tudi sama bi, kot Bina Štampe Žmavc, 
vili pomladni z veseljem podarila puhasta zimska oblačila 
in še kaj bi se našlo
v zameno za tulipane, nežne marjetke in drobno pomladno cvetje.



Za vsak slučaj, če bo sprejela mojo povabilo,
 sem vse skupaj povezala v šopek in sedaj ... čakam :) 

Majhne pozornosti iz srca tako zelo polepšajo svet!

Sončka ti pošiljam, 
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vse najboljše, tulipani, marjetke, ovojni papir in kompleta Zvončki, štampiljka Majhna pozornost iz srca, mini pentlja
Craft-alnico - Pomladno cvetje 





Komentarji

  1. Ooo kako je lepa! Jaz že pogledujem skozi okno, kdaj bodo tulipani zacveteli...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa cvetlična voščilnica. In tako zelo všeč mi je zadnji stavek...majhne pozornosti iz srca polepšajo dan. Se 100% strinjam s teboj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda čudovit je tvoj šopek na vijolični podlagi in tudi notranjost si lepo okrasila.
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, krasen je tvoj pomladni šopek :-)) Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar