Premikajoči element na praznični voščilnici

 

Me poznaš?
Topla odeja sem
za nežno ozimino,
nagajiva kepa
za tvoje gibke dlani,
voljna steza za smuči,
zvezdica sem,
ki na trepalnicah ti obvisi.
 
Najlepši sem,
kadar me sonce obseva.
Takrat ves zažarim
in si želim,
da bi me videli vsi,
da bi vedeli,
kako čudovito je biti sneg,
čeprav samo do pomladi živi.
(Neža Maurer/
Sneg pripoveduje)

Končno sta se poslovila - sneg in mraz namreč!
Pomlad nas je tako toplo objela in priznam, 
kar težko sem v teh toplih dneh izdelala zimsko voščilnico.


V pomoč mi je bil ljubek zajček, ki si je zaželel belih planjav in ni odnehal, 
dokler hribčkov nisem dodobra potrosila s snegom.


Lucinda si je za tehnični izziv na blogu 
izbrala premikajoče se elemente.


Pri meni je to zajček, ki se driča čez drn in strn :)


Vedno znova in znova ...

Pokukaj še k ostalim ustvarjalkam našega boga,
sama sem navdušena nad njihovim ustvarjanjem.

Sončka ti pošiljam,
če pa tudi tebe mika sneg, 
skoči do Planice in navijaj za naše fante.
Zajček je že tam ; )

Majda

Voščilnico dodajam v galerije:



 



 

Komentarji

  1. Super voščilnica. Zajec je pravi mojster smučanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda... your skiing bunny is priceless! The background scenery is just perfect and I love the colors! Thank you so much for the invite to be GD this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobro gre zajcu tole smučanje :)). Zelo lepo si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. mais c'est trop mignon Majda, c'est adorable comme tout, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Awww... your little bunny is so cute! I love it! Great slider card!

    OdgovoriIzbriši
  6. I love this beautiful winter scene! The bunny skiing is so cute too! I really like an interactive card!!! Thank you for joining us at Christmas Craft Creations with your slimline cards!

    OdgovoriIzbriši
  7. Just a wonderful card, so happy you played our challenge at Christmas Craft Creations. Happy Crafting and have wonderful day.

    Leanne DT Member/CCC
    Christmas Craft Creations

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar