Na blogu 52 CCT se igramo s papirnatimi izrezi

Ena, dve in dve in tri,
Murček naš naj nas lovi!
Murček star je tedna dva,
a lepo se že igra!

Ena, dve in dve in tri,
psiček mlad naj nas lovi!
Psiček naš copate nosi,
tačko daje, lepo prosi …

Ena, dve in dve in tri,
glej ga, glej ga, že hiti!
Zdaj te bo za nogo ujel,
beži, da mu boš ušel.
(Psiček pri igri/Vera Albreht)

Trije igrivi kužki so se postavili predme
in tekmovali, kdo bo našel prostor na moji praznični voščilnici .
Ker se nisem mogla odločiti, so našli prostor na njej vsi trije :)


Veliko preoblačenja je bilo in želja,
kakšno kapico naj kdo ima.
Še sreča, da je Andreja za nov izziv na blogu 
izbrala tehniko Paper piecing.


Sama sem se z njo "spopadla" prvič.
Moje pasje prijatelje sem odtisnila na akvareli papir in jih pobarvala, 
odtisnila pa sem jih tudi na potiskan papir Najlepšega para in nato izrezala kapice, smrčke, pentljo za kost ter praznične lučke.
Enak papir sem uporabila tudi za ozadje.


Tako lepo je kaj poskusiti prvič :)
Andreja, hvala za igriv izziv,
vsem, ki berete pa povabilo, 
da se nam v izzivu pridružite tudi vi.

Majda 

in 


Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - vzorčni papir Topla jesen
The Holly and Ivy - ag Christmas
    






Komentarji

Objavite komentar