Prva skica leta 2022 na blogu 52 CCT

Prav narahlo potrka.
V svitu sanj,
ko je duša razprta.
(Uvod v pesniško zbirko Neže Maurer Nekaj zelo zelo lepega)

Kot Neža in njene pesmi,
prav narahlo v svitu sanj potrkata ...
zopet in znova!

Zavedata se,
da ju srečujem skoraj vsak dan ...
na vrtu, kjer se v času zime gostita z lubjem dreves,
na moji poti domov, od koder koli že ...

Vse prisotna in ... oprezna!


Sta poskrbela, da sem ju dodala 
na svojo prvo/prve praznične voščilnice za prihajajoče leto 2023.

Sta poskrbela, v svitu sanj,
da sem ju dodajala znova ...


... in zopet ...

...in spet.


Nov začetek in Andrejina skica
sta me začarala kot Nežine pesmi.


Veliko izrezovanja in iskanja ter stopanja po poti zaobljub -  
zaobljubam se ponavadi izogibam, a tokrat sem naredila izjemo ; )
Prva zaobljuba: uporabiti čim več čudovitega materiala, predvsem papirčkov, 
ki jih najdeš v  mojem ustvarjalnem kotičku,
 ter druga: ob posameznem izzivu izdelati več voščilnic (ker ideja vedno znova posrka največ časa). 


Ob tej zadnji fotografiji, ki je v mojo izropano praznično škatlico 
dodala kar 10 voščilnic, se mi tako zelo smeji.

Nasmejana do ušes ti pošiljam srčen objem,
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Amerikanka 2
Simon Says: something new/die cut Sizzix Thinlits 662426
CHNC - ag Christmas 


Komentarji

  1. O to veselje pa poznam, da je v začetku leta narejeno že kar lepo število voščilnic!:) lepe so vse po vrsti in že razmišljam kakšne bodo moje:)

    OdgovoriIzbriši
  2. elles sont toutes splendides Majda, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a wonderful post Majda! You've now inspired me:) I love all of your beautiful cards so much! Happy New Year to you!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so vse po vrsti. Tudi sama sem rekla, da moram bit pridna in začet polnit škatlo, ker sem vedno v novembru v stiski.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita serija voščilnic. Prav vse po vrsti so krasne. Kako lepo, da si se na takšen način oddolžila srnicama za vsakodnevni obisk <3. Bodi fajn Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si pravi multipraktik ;). Leto se je komaj začelo, tvoja škatla s prazničnimi voščilnicami pa se že pridno polni - fantastična serija voščilnic z jelenčki in srnicami :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, krasno si se lotila moje skice in naredila čudovito zbirko voščilnic :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar