Praznične voščilnice iz mojega ustvarjalnega kotička

 Tik tak, tik tak,
čas ves čas beži.
Korak po korak
mu kazalec sledi.

Ker pa je mlad,
se dolgčas mu zdi
hodit počasi
in čas prehiti.

Urno zdrvi
kot pravi atlet:
ko čas je pri dve,
je on že čez pet.

A kaj se zgodi?
Nesramen škandal!
Namesto čestitk
ga čaka urar.
(Andrej Rozman Roza/Urni kazalec)

Se tudi tebi kdaj takole zazdi?
Sama tale trenutek bijem bitko s časom, zato hitro, 
na en dva tri, pokažem, kaj se dogaja pri meni ...

V družbi z najmlajšo medvedko je bilo velikooooo izrezovanja : )


Iz izrezanega je kar nekaj paketkov v teh dneh našlo nov dom - 
voščilnice, varno zapakirane v okrašene darilne škatlice,
 so se ena za drugo odpravile v svet.





Voščilnice takšne in drugačne ...


Nekatere izmed njih so bile iz šopka voščilnic, ki so nastajale skozi vse leto ....

... druge pa so nastale čisto na novo.







V decembru pa nastajajo tudi voščilnice za okrogle rojstne dni - 
zelo rada jim dodam praznični pridih ;)



V voščilnice ujet čas pri meni ...
ujemi čas, na svoj način,  tudi ti!


En velik predpraznični objem ti pošiljam,
Majda

Praznične voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para: Z najlepšimi željami, skodelica, Prazniki na vrvici, Srečno novo leto 3, Mini prazniki, Koš prazničnih voščil  ...
Najlepši par - galerija jesen in zima - Prazniki na vrvici, Srečno novo leto 3
Metuljčica ustvarja - karkoli prazničnega iz potiskanega papirja
ArtMbr - Hrestač in Klarina omara

 


Komentarji

  1. Kakšna čudovita galerija je pa to.

    OdgovoriIzbriši
  2. Skoraj sem baterijo v miški spraznila, toliko sem rolala gor in dol po tej objavi. Meni enostavno ni jasno kje ti črpaš te ideje predvsem v barvnih kombinacijah, ki so samo in čisto tvoje. Ne vem, tudi, kako se posloviš od teh lepotic. kako bi bila pri tebi in vsako posebej pobožala. Prav res. Prejela sem tvojo čestitko, ki je še lepša v resnici in tako zelo natančno in prefinjeno izdelana in sem prepričana, da je tako tudi z vsemi zgornjimi. To da se boriš s časom, pa je samo znak, da ne obupaš in ne rečeš, eh saj jaz pa za voščilnice nimam časa, ampak vseeno izpelješ svoje plane in vem, da to niso samo voščilnice. Samo to še dodam: Ti znaš z izrezki, zato so poplačane ure rezanja vzorčnega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, čudovite so tvoje voščilnice vse po vrsti in vem, da so izdelane s srcem in poslane s srcem. Hvala iz srca tudi za tisti moji. Pozdravček in objem k tebi na daljavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vem koliko izrezovanja, sestavljanja, kombiniranja in vsega je potrebno za izdelavo tvojih voščilnic. Se pridružujem komentarju Magde. Tudi sama sem uživala ob občudovanju tvojih krasnih voščilnic iz potiskanega papirja. Hvala ti za voščilnico ki si mi jo namenila in to iz srca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda tako lepo sta ustvarjali s tvojo namlajšo medvedko... vsaka voščilnica nosi tvoj in samo tvoj počat, tako oseben poseben inčudovit... Hvla, ker si!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar