Na blogu The Male Room diši ...

Me poznaš?
Topla odeja sem
za nežno ozimino,
nagajiva kepa
za tvoje gibke dlani,
voljna steza za smuči,
zvezdica sem,
ki na trepalnicah ti obvisi.

Najlepši sem,
kadar me sonce obseva.
Takrat ves zažarim
in si želim,
da bi me videli vsi,
da bi vedeli,
kako čudovito je biti sneg,
čeprav samo do pomladi živi.
(Neža Maurer/Sneg pripoveduje)


Danes s tabo delim zadnjo voščilnico, 
izdelano za ustvarjalni tim bloga The Male Room.
Vsake toliko časa je namreč potrebno narediti "inventuro", 
ugotoviti, kako si usklajen s svojim časom 
in kje ga lahko malce prihraniš za stvari, ki so ti najljubše.

Čas za pisanje komentarjev bom zamenjala za čas, namenjen ustvarjanju.


Na današnjo moško voščilnico sem dodala ... dva čokolatina.
Ko te popade utrujenost, lahko ti dve drobceni stvarci rešita tvoj dan!

Sladke dobrote je bilo tako prijetno ustvarjati, 
da so nastale še druge voščilnice, kar tako, 
da bodo komu polepšale dan.

V izzivu lahko sodeluješ tudi ti.
Kako?
Tako, da na svoj izdelek dodaš HRANO : )

Ustvarjalnemu timu The Male Room se iz srca zahvaljujem 
za imenitno skupno papirčkasto pustolovščino : )
Dekleta, hvaležna sem vam za navdih in ustvarjalno spodbudo.

Vem, da bom blog obiskala spet in spet.


Vsem želim čaroben december,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - srčki

Komentarji

  1. What a fabulous card. I love the die cut chocolates and the sentiment is spot on! X

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar