Mavrični izziv na blogu 52 CCT



 Ko gre dež na sprehod,
sonce odpre nebesni svod
in zbudi čemerne oblake.
Zatakne v lase
jim trakove enake
in mavrične pentlje razpne
od ene do druge nebesne mlake!
(Bina Štampe Žmavc/Mavrica)

V mavričnih barvah pentelj odsevajo tudi hišice čarobne vasice, 
kjer sta le smeh in sreča doma.


Mavrično vasico sem izdelala za novembrski barvni izziv na blogu 
Mavričnih barv na praznični voščilnici si je zaželela Gill.


Ponovno pa sem opravila še eno domačo nalogo MŠPU 
in sicer embosiranje z rezalnimi šablonami.
Po Vladkinih navodilih sem ozadje embosirala s šablonami oblačkov. 
Ker pa sem oblačke dodajala trikrat (so le trije, sama pa sem jih hotela za pravljično število sedem), so se ugrezi nekoliko sploščili.


Na koncu sem čeznje dodala izreze oblačkov, 
ugrezi pa dajejo imeniten 3D učinek.
Upam, da bo učiteljica Vladka dala kljukico, se mi namreč zdi, da mi je malce podobna in ji je všeč, 
če kdo naredi tudi malce po svoje ;)

Zasnežene strehe, dimnike, vrata in okna sem premazala 
z bleščečim pisalom Wings of Stella, 
na vrata in okna pa potresla še malce bleščic.



Te pozdravljam v želji, 
da bodo letos naše vasice zasnežene vsaj tu in tam,

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zimska vasica - rezalne šablone in štampiljke, Pokrajina, Srečno novo leto 3 
Malo šolo prazničnega ustvarjanja - embosiranje z rezalnimi šablonami
Najlepši par - galerija jesen in zima - Zimska vasica (rezalne šablone in štampiljke), Pokrajina, Srečno novo leto 3 
The Holly and Ivy –AG







Komentarji

  1. O kako je lepa! Vidim, da sva bili na podobni valovni dolžini, tudi pri meni je nastala mavrična vasica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Majda, vidim da imaš tudi ti mavrično vasico :-)) Čudovita praznična voščilnica, polna topline!

    OdgovoriIzbriši
  3. oh que c'est mignon Majda, ces petite maisons sont si chaleureuses, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi v tvoji mavrični vasici je prav lepo in toplo...o ja, pa tudi bleščeče <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Barvna vasica, kako lepo. V tej vasici pa zagotovo živijo sami veseli in prijazni ljudje ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa tvoja mavrična vasica. Čisto takšna, kot v pravljici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepa vasica - pastelno mavrična.

    OdgovoriIzbriši
  8. How cute do those houses look in rainbow colours? Adorable!

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivno mi je všeč, če kdo doda kaj svojega osnovni ideji ;) Krasno mavrično vasico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Majda, tudi jaz sem navdušena nad tvojo idejo z embosiranjem in zamaknjenimi izrezi. Posebno navdušena pa sem nad bleščečimi vrati...kako zelo lepo!!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar