Washi trakci na blogu 52 CCT


Breza je danes
bogata kraljična;
kraj ceste stoji
in cekine deli:

tebi naročje,
meni naročje -
dosti jih bo
za vse žive dni.
(Neža Maurer/Jesen)

Ko cekine vse razdeli pa bo zadišalo po zimi in praznikih
kot na moji voščilnici :)



Zadnji septembrski izziv na blogu Christmas Card Throwdown 
je uporabiti vsaj dva washi trakca.
Ko sem prevetrila zalogo svojih prazničnih washi trakcev 
so se kar sami dodajali na različne voščilnice 
v družbi z različnimi osnovami, izrezi, voščili, 
ki mi jih je pred časom podarila prijateljica.



Rosi hvala za navdih, 
ki je mojo praznično škatlo obogatil s kupčkom novih voščilnic :)


Želim ti s soncem obsijan vikend - zima pa naj še malo počaka,
 saj se je komajda začela jesen ;)

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para: Srečno



Komentarji

  1. Uau, Majda, kako so lepe! Upam, da mi tokrat uspe sodelovati, da porabim vsaj kakšen cm trakcev...

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastične so, super barve, kombinacije z dodatki in ideje.

    OdgovoriIzbriši
  3. I see you were very inspired Madja!!! What beautiful cards you made, and what a difference a few little strips of washi tape can make ..... don't you think!!?

    OdgovoriIzbriši
  4. jolie ambiance vintage et nature Majda, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi serija prazničnih je fantastična. Všeč so mi barve, ki si jih uporabila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar