Vesela hiška vijolično žari

Ko gre dež na sprehod,
sonce odpre nebesni svod
in zbudi čemerne oblake.
Zatakne v lase
jim trakove enake
in mavrične pentlje razpne
od ene do druge nebesne mlake!
(Bina Štampe Žmavc/Mavrica)

V mavrici so zbrane vse barve, v Veseli hiški pa danes slavimo vijolično.


Moja voščilnica je samostoječa,
lepo pa se tudi skrije v kuverto.

V notranjosti se skriva žepek in voščilo.


Julijski sponzor Vesele hiške je Andreja iz Papirnatega kotička. 



Ko je stanovalkam Vesele hiške poštar prinesel material, s pomočjo katerega so nastale naši izdelki, smo vse po vrsti od navdušenja izvedle Happy dance.


Prava možganska nevihta je bila potrebna, da smo se lahko odločile, kaj uporabiti.


Sama sem se zeloooooo potrudila, da sem uporabila čim več :)

Pričaraj nekaj svojega - novega, nekaj, kar še nisi in se nam pridruži.
Morda ravno ti prejmeš nagrado Papirnatega kotička :) 



Tudi Andreja je ustvarjala v vijolični, tole je njena čudovita voščilnica ...



Sem te že navdušila, da se nam pridružiš v vijola izzivu  Vesele hiške?


Po še več navdiha pokukaj na bloge pri
HaliJanjiSonjiValeriji in Veani. 

Čudovit julij ti želim,
 Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zate, objem, Za čudovito osebo, mini številke



Komentarji

  1. Uau, kako je lepa! Všeč mi je odpiranje, pa potem rožice in vsi dodatki... Upam, da se mi uspe pridružiti na vijolični zabavi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si uporabila te intenzivno obarvane papirje. Res lepa voščilnica.
    Za nagrado se pa vsekakor splača potruditi 😉
    Objemček k tebi.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravo vijolično mojstrovino si ustvarila. Krasen prepogib in vse polno čudovitih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda prekrasna in čudovita je tvoja vijolična mojstrovina ! Všeč mi je dehteč šopek rož in okvirček ter notranjost. Vse je super lepo usklajeno. Še posebej pa za skrito pesmico Happy, da sem še malo pomigala...Objemček in lepo se imej. Veana

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, svetovno si se poigrala v vijola odtenkih in res masimalno izkoristila dobljen sponzorski material :). voščilnica je čudovita in dejstvo, da je samostoječa, jo naredi še bolj popolno :). Obljubim, da se vam tokrat pridružim, samo napisati je potrebno objave... :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna vijolična kreacija. Imaš prav, res se je bilo težko odločiti kaj uporabiti. Tebi je to zelo lepo uspelo. Tudi tebi želim krasen julij. Objem in pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar