Lila kot ciklama - junijski izziv v Veseli hiški

 

Čudovita je
kapljica rose
na vlakencu trave
in ni tako majhna,
da se veliko sonce
ne bi pogledalo v njej.
(Bina Štampe Žmavc/Rosa)

Priznam, nikoli se ne naveličam pogleda na kapljice rose, 
ki se lesketajo na pomladnem travniku.
Nemalokrat na sprehod odidem s škarjicami, ki mi pomagajo ustvariti čudovit travniški šopek. Škarjice - da ne poškodujem korenin, 
stebelc, rastlinice pa lahko ponovno zrastejo.

Cvetlice, ki ne bodo uvenele, pa sem ujela na voščilnico 
in sicer Tinine make v netipični lila/fuksija/magenta barvi. 


Dana barva je namreč barva, ki smo jo stanovalke Vesele hiške 
izbrale za mesec junij.


Idejo za obliko voščilnice mi je z rojstno dnevno voščilnico dala Klara. Očarala me je s svojo razpolovljeno prvo stranjo - skupaj jo drži: pri Klari krog, pri meni pa Tinin nov napis s podlago Z najlepšimi željami.
V prvem poskusu sem drobne rožice, ki krasijo napis odrezala in pustila 
le ozadje/okvir za besede a sem ga kasneje nadomestila s celotnim izrezom.


Tina je s svojo pomladno kolekcijo ponovno očarala papirčkasti svet.
Sama sem za izdelavo posegla po dveh njenih novostih.



Zdaj najbrž že veš, kdo je v mesecu juniju  sponzor Vesele hiške, kajne?!? 




Pričaraj nekaj svojega - novega, nekaj, kar še nisi in se nam pridruži.
Morda ravno ti prejmeš nagrado, 
ki jo je prispevala Tina - b
on v vrednosti 15,00 EUR.


Kako pa so za izziv Lila kot ciklama ustvarjale ostale prebivalke Vesele hiške? 

Pokukaj na bloge pri
HaliJanjiSonjiValeriji in Veani. 

Čudovit junij ti želim,
 Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - 
               





Komentarji

  1. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva oblika voščilnice. Domiselno si uporabila napis kot zapiralo in jo čudovito okrasila. Itak, da je čisto tvoja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, kako pritegnejo pogled tejle čudoviti maki. In krasna ideja dva kraka povezana z napisom. Resnično nekaj posebnega, kot kapljice rose na travniku ob jutranji zori.... Lep vikend in objem pošiljam, Veana R.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar