Srebrno bel izziv na blogu 52 CCT

 

Ko Jutro zraste,
postane Dan.

Ko Dan je zaspan,
postane Noč.

Ko Noč zaspi,
se novo Jutro zbudi!
(Bina Štampe Žmavc/Kako zrastejo dnevi)

Novo sobotno jutro in nov izziv na blogu 52 Christmas Card Throwdown.

Tokratni izziv je barvni - srebrno belega ustvarjanja si je zaželela Branka, ki je gostiteljica aprilskih izzivov.


Sama sem uporabila Tinin veliki praznični okrasek  in ga po navdihu skice bloga Make the Cards izrezala dvakrat ter voščilnico bolj bogato okrasila na levi strani. Pri tem so mi bile v pomoč zvezdice iz že omenjenega okraska.


Ker mi je ostalo nekaj izrezov sem izdelala še eno okroglo, 
kjer je v ospredju le en okrasek.



Čestitke dodajam v:





Komentarji

  1. fantastična ideja z dvema zamaknjenima izrezoma! krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful card with a unique design!

    OdgovoriIzbriši
  3. Great card, I love the different textures, and the stars and foliage cascade. Looks gorgeous.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Make The Cards Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    MAKE THE CARDS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  5. charmante carte Majda, original et pleine de créativité, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau. Kako domiselno si se lotila tokratne skice Make the Cards izzziva. Zelo mi je všeč. Hvala ker sodeluješ. Bodi lepo. Marjeta GDT

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, zelo lepo praznično voščilnico v srebrno-beli barvi si naredila. Zelo všeč mi je, kako si se z bunkicami lotila naše skice. Krasna ideja!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri MTCC.

    OdgovoriIzbriši
  8. Navdušena sem nad tvojo uporabo srebrne in bele. Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vedno si polna idej. Čudovito si izkoristila Tinino šablono in nastali sta krasni belo srebrni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar