Sobotna skica na blogu 52 CCT


Muce sanjajo
o mucastih blazinah.
O mehkih mehkih mufkih
na sanjskih pajčevinah.

Muce sanjajo
o mucasti cesti,
kjer ni treba hoditi,
ampak presti, presti, presti …
(Bina Štampe Žmavc/O čem sanjajo muce)

O čem pa sanjajo medvedki?


Moj medvedek sanja o objemih. 
Ujel jih je v posebno darilo, ki ga bo shranil za posebno osebo.
Sama sem mu za popotnico dodala še posip bleščic ter NAJ besedi - 
srčno in srečno!


Voščilnica je bila izdelana po Gogini skici
za prvi marčevski izziv na blogu Christmas Card Throwdown.



Puhasto mehak vikend ti želim,
Majda

Čestitke dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem njene naslednje izdelke:


 






 

Komentarji

  1. Medvedki sanjajo o medu, po moje. Mogoče je pa v darilu lonček medu? Krasno si se lotila moje skice. Hvala ti <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto tvoja, zares lepa in čisto majčkeno bleščeča!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card - such a sweet image and cozy colours, Jo x

    OdgovoriIzbriši
  4. What a cute little bear! Adorable! Hugs, Gill x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar