Na blogu 52 CCT diši po lesu

 

Pred hišo je drevčece,
na drevcu je gnezdece,
v gnezdu sta dve ptičici -
pojeta mi o srečici.
(Neža Maurer/Srečica)

Po lesu diši na blogu 


Gogin izziv se namreč glasi: izdelaj leseno ozadje.


Sama sem takoj vedela, da želim za ozadje les prebarvan z belo barvo, načrtujem namreč, da bom lesen strop v mojem ustvarjalnem kotičku prebarvala belo.

Les pa se na moji voščilnici pojavi kar trikrat -
prvič kot ozadje, dodala sem vejice in nanje obesila dva lesena srčka. Vejicam sem dodala lesket, ozadje pa nežno obogatila z Distress markerji in Distress Marker razpršilko.


Danes je sobota, ki sem jo sama začela s sprehodom skozi gozd - tudi tebi želim, 
da obiščeš kotiček, ki te osrečuje in ti prinaša veselje.

Majda



Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem štampiljko veselje ob praznikih

Komentarji

  1. Oooo, fantastčna uporaba "lesa"!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem ta von in izgled. Lep izziv ste pripravile.

    OdgovoriIzbriši
  3. Magnifique, j’aime ce dies si réaliste, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderfully rustic and elegant at the same time! Love this!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je izziv in seveda si ti, kot vedno, zopet našla super idejo in izdelala krasno voščilnico, ki povrhu vsega še diši po lesu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar