Senčenje na blogu 52 CCT

 

Zasanjanka sanja, sanja,
da zvonklja pred njo
bujno biserno drevo ...
A preden lahko
 z usanjano roko
 dohiti to
biserno zvonkljanje,
ji jutro kane 
budnost v oko in drevo
 bisere stopi kot sanje ...
(Bina Štampe Žmavc/Biserno drevo)

Tudi pri meni so se biseri že stopili, zato sem dodala božične okraske, da smrečici še naprej žarita.


Senčenje je tehnika, za katero Andreja
želi, da nam jo prikažete za nov izziv za blogu 52 CCT.


Sama sem osenčila drevesi. Tehnike sem se lotila prvič, zato sem si pomagala s filmi, ki jih je Andreja dodala v objavi na blogu 52 CCT.

Pridih osenčenosti pa sem dodala tudi z napisom - pomagala sem si z moss gumo.

Pridruži se nam, izziv je resnično nekaj posebnega - sploh če se ga lotiš prvič, kot sem se ga sama.


Vikend brez senc ti želim,
Majda

Voščilnici dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesele praznike

Komentarji

  1. Čudovita je! Smrečici sta res nežni, v tej tehniki! Bodi lepo in lep vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda: You've made a wonderful technique card with shadows! The contrast of greens of the 2 spruce trees also adds to the varying hues. Beautiful Christmas card!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful, atmospheric card! The simplicity of the layout is so elegant, I love it x

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetoven efekt si dosegla s senčenjem. Dodatek zlatih bunkic pa da svoj oečat 😎

    OdgovoriIzbriši
  5. Que c'est joli Majda, sobre et paisible, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar