Čokoladnice zahvalnice za vzgojiteljice


Biti ženska je lepo, ker ...
... ker čutim na svoj način, ker je v meni svet fantazije, sanj in podob, cvetenje, lepote in nežnosti, moči in nenehne preobrazbe. 
Vsaka ženska je ženska na svoj način, drugače ni pristna. 
Moj pristop ne more biti osrečujoč za vsako žensko, ne smemo se primerjati. 
Jaz sem taka in to sprejemam in živim... (Alenka Rebula)


Ob vstopu v poletje so pri meni nastajale 
čokoladnice zahvalnice za srčne vzgojiteljice, 
ki vsaka na svoj način stojijo ob strani majhnim bučkam.

Prvi dve je podarila mala Ava, ki je bila letos v vrtcu prvič.


Na obe sem dodala tudi njo - prvič se guga visoko v nebo, 
na drugi pa postopa po igrišču z roko v roki s svojo vzgojiteljico.





V notranjost sem dodala njeno ime, poleg pravokotnika, na katerega je zahvalo zapisala mamica, pa še dodaten tag, na katerega je Ava narisala risbico.





Nastale pa so še tri, ki sta jih podarila dvojčka,
zato sem vanje dodala po dva dodatna taga za risbice.
Njuna mamica mi je pokazala, kaj sta narisala - čudovite zahvale iz srca.



Ker sta fanta bodoča prvošolca, 
sem na čokoladnice dodala barvice in svinčnike.



Lepo je ustvarjati skupaj -  ko od želje, ideje, do izvedbe  prispeva vsak izmed vpletenih po svojih močeh in tako nastane res srčno darilo, 
polno hvaležnosti.

Sama pa sem ta trenutek hvaležna, 
ker se je tvoje današnje potovanje za hip ustavilo pri meni.
Ti pošiljam sonček iz mojega hriba,
Majda


Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Okrašeni pravokotniki, pentlje, Hvala 1 in 2, Hvala na vrvici, Male ptice, metulji, Hura, šola!, Mini ABC - baloni

Komentarji

  1. Uuuauuu čudovite so! Deklica na gugalnici prav super izgleda- mi zaupaš, katera šablona je to? Ti želim eno fino gugalnico vključno z vetrom v laseh ob guganju:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda kako lepo si ustvarjala - tvoje zahvlnice sežejo do srca :). Vzgojiteljice so se zagotovo najbolj razveselile risbic malih bučk...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar