Otroška voščilnica, pasji piškoti in knjiga vseh knjig...


Največji kuža
vihra na potep:
spredaj mu jezik opleta,
zadaj rep.
(Neža Maurer/Pošast)

Danes sva ustvarjala skupaj, naš kosmatinec in jaz.
Najprej je nastala voščilnica, nato pa pasji piškoti - 
nekako se mu moram oddolžiti, da mi med ustvarjanjem dela družbo ; )


Izdelala sem samostoječo voščilnico za Nežo, ki bo kmalu upihnila 1. svečko.
Zanjo sem izbrala ljubka prijatelja - medvedka in zajčka, 
ki ji bosta prenesla srčne želje.


Voščilo je skrito v notranjosti, ki se, če imamo malce domišljije, 
odpre v notranjosti šotora. 
Na steni visita sliki njenih dveh prijateljev, dodala sem tri zvezdice za pravljično število, ter obilo rožic namesto šopka, 
saj bo voščilnica odpotovala po pošti.
Večina motivov je ročno izdelana, od šablon sem uporabila le črke, število, zastavice in dva okvirja, voščilnica pa se nežno blešči - rožice in posamezni detajli na medvedku in zajčku.
Voščilnica je zelo polna, želela sem ustvariti vtis slikanice, ki jih imajo radi malčki, mamica pa bo lahko vanjo zapisovala prve besede slavljenke.
Na njej je celo skrita ladjica, v upanje, da deklica letos vidi morje.


Zadaj se skriva prostor za voščilo.
Craft-alnica me je spodbudila, da sem se lotila izrezovanja. Začela sem tako zelo uživati, da imam v glavi še dva večja projekta : )

* * *
Zdaj pa še dokaz, da sem poskrbela za svojega pomočnika.


Kozarček sem okrasila, da mu kdo ne poje piškotov, saj so v njih sestavine, 
ki jih imamo radi tudi njegovi družinski člani na dveh nogah.
Če potrebuješ recept, ga najdeš TU : )

*  *  *

Kaj pa je mišljeno s: knjigo vseh knjig?
 V založbi Sanje imajo akcijo - knjiga 
nekaj zelo, zelo lepega Neže Maurer 
je lahko tvoja za 15 eur.
Sama jo imam v rokah vsak dan, ker je knjiga resnično 
nekaj zelo, zelo lepega.
Ima 653 strani, ilustracije v njej pa so nežno nežne ...




Sonček pošiljam z našega hribčka,
Majda

Voščilnico dodajam v: 
galerijo Najlepšega para - Vse najboljše 4, okrašeni pravokotniki, črke akvarel
Craft-alnico - fussy cut
The Cutie Pie - bunnies, bears ...
613 Avenue - ag
Word Art Wednesday - ag
Gem of a Ch. - ag
Dare 2B ArtZe - pastel colours
Di's Digi Ch. - pretty in pastel


Komentarji

  1. Ja Majdica, kolk lepo si spet vse pripravila; od nežne in polno sporočilne voščilnice, do posladka za vašega kosmatinčka. Knjiga tvoje prijateljice in sosede je pa tudi posebna zakladnica in naj ti še naprej dela veselje in družbo. Lep in sončen pozdravček tudi od mene za tebe, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš,draga Majda vedno z veseljem pogledam tvoje objave.Tako čuteče,polne srčnosti in ljubezni.Od zapisa do izdelkov me vedno znova navdušiš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj, škoda, ker nisem Neža! Kako krasna voščilnica, vse mi je všeč, najbolj pa šotorček :)! In še kuža ima tako lepo okrašeno posodo za piškotke! Ta knjiga je pa tudi na moji knjižni polici :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, hvala za sonček z vašega hriba, bogato in nežno voščilnico za malo Nežo in namig za knjigo. Polno dobrot se je razsulo z vašega hriba širom naokrog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je prava slikanica tale voščilnica za Nežo. Škarje te pa lepo ubogajo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. This is so adorable! I love the sweet critters and that super fun fold! The pastel colors are so pretty, too. Thanks for playing with Di's Digi Designs.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasno. In kako prikupni motivi. Tvoja srčnost pa brez meja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such wonderful fun!
    So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create.
    Please come back again!
    The best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous card -love the fold and cute images
    Carol x
    Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet si pripravila celo paleto krasnih izdelkov, od papirnatih do sladkih. Na voščilnico si dodala mali živalski vrt in jo prav prikupno prepognila ter začinila s cvetjem. Čudovito! Hvala ker sodeluješ v Craftalnic.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 8 at Gem of a Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  12. Very cute and very well crafted! Thanks for your submission to our challenge at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala vse elemente.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  15. What a cute card!! Perfect for our 'B' Challenge at The Cutie Pies. Sarah DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar