Sladek izziv na blogu Scrapping4fun


Ne pride daleč,
kdor hodi le naravnost.
(Antoine de Sain-Exupery/Mali princ)

Danes sem naredila toliko ovinkov, 
da se lahko potolažim le z mislijo iz Malega princa ...
Ko ustvarjaš in ustvarjaš ... zase, namesto drugih, pa zase in z enim dotikom tipkovnice izbrišeš delo več ur ... ker želiš ena majhno stvarco spremeniti :(

Upam, da bom prišla daleč, kljub vsemu, 
vem pa, da bo dolga pot, da se mi vse ponovno sestavi ...
Zato, grem v kavarno,
morda me slaščice, torte in sladoled spravijo v boljšo voljo.
Srčno vabljeni z mano - na daljavo seveda ;-)




Takole bi bi bila videti izložba v moji kavarnici.
Morda bi jo vodili skupaj z mojo potepinsko medvedko, čeprav ... 
morda si jo ona zamišlja drugače???
A vem, da bi našli rešitev, se uskladili. 

Načrt moje kavarnice sem izdelala za tokratni izziv na blogu Scrapping4fun
ki je: SLAŠČICE/TORTE/SLADOLED.



Naš tokratni sponzor je 
Odball Art by Lizzy Love



Sama sem izbrala njihov digi
Sweet Sweet Peaches.



Zdaj pa odhajam ...najdeš me v kavarnici, 
kjer nabiram novih moči za vse morebitne ovinke ...


Objem, Majda


Voščilnico dodajam v:

galerijo Najlepšega para - okrašeni pravokotniki


Komentarji

  1. Ojej, za tabo je konkreten ovinek in poznam občutek, ko se ti to zgodi :(
    Malo so te potolažile sladkarije. Z veseljem sem prišla na obisk v tvojo ljubko kavarno. Njami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljem bi prišla v kavarnico! Super izgleda izložba, najbolj cart mi je pa strehica, kot v pravih vintage lokalih- črtasti:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ujej, ja kako ti sekundica spremeni vse. In jaa jaz bi tudi z mojo deklico imela tako fino kavarno z dnevno ponudbo, ki bi bila vsak dan drugačna, pristen stik z vsakim, ki bi prišel na košček tortice, pite... pogrešam klepet, objeme...in tvoja izložba je tako ljubka...kar vidim te v ozadju. Objem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je bilo s teboj v prekrasni kavarni...upam, da te ovinki niso preveč izmučili <3!

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda: Hello, team-mate! Your DT project for this new theme challenge is tremendous!!! Marvelous!! Looks like a bakery window display!

    OdgovoriIzbriši
  6. Majdica, včasih se izkaže, da so ovinki potrebni. Koliko dobrega, lepega, novega bi zgrešili, če bi jo mahnili naravnost... Čeprav tega ne moremo vedno dojeti,čeprav se nam toži po poti naravnost, čeprav.... Majdica, pri poti naravnost nebi naletela na čudovito kavarnico z vsem, kar je v njej... Objemček

    OdgovoriIzbriši
  7. Točno to....ovinki so prepotrebni v našem življenju...pot naravnost ni bila še nikoli dobra...vsaj na dolgi rok ne, pa čeprav bi včasih res pasalo. Življenje nas vseskozi preizkuša in ravno tisti, ki znajo vijugati, pridejo bolje skozi vse ovinke. Upam, da sem med povabljenimi v tvojo kavarno...z veseljem bom popila kavo s tabo...črno in z mrzlim mlekom prosim!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. What a top card.
    So nice how different all the tickets are from the DT members.
    Big Hug Bianca.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card, Madja. I love all the details
    Hugs Renate

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar