Zima, zima bela ...


Danes sem slišal siničke,
da zebe jih v perutničke.
Kdo splete jim rokavičke
in tople kožuščke za ptičke?

Zima pritiska čez griče,
ščiplje in grize do kože,
med sankanjem na rokavice
čara zamrznjene rože.
(Bina Štampe Žmavc/Rokavičke za ptičke)

V zadnjih dneh si pogosto nataknem rokavičke
in ni čudno, da so pristale tudi na moji praznični voščilnici.



Obilo igranja, raziskovanja, pa tudi nekaj neuspelih podvigov 
je prinesel nov izziv na blogu 
Embossed Impressions.
Kot vse preostale v mesecu januarju ga je izbrala Andreja.
Andreja hvala, 
ker me vedno znova spodbujaš raziskovati nove ustvarjalne poti:)



Enega izmed poskusov v tej tehniki sem objavila že v prejšnji objavi, 
tokrat pa z vami delim zadnjega.
Na voščilnici sem uporabila rezalno šablono Tininih rokavičk, ki sem ju embosirala na dva načina: z embosing blazinico sem premazala desno rokavičko, levi pa sem namazala le robove in notranji vzorček. Ko sem dobila željeni odtis s pomočjo Sizzix strojčka sem obe rokavički embosirala s prahcem, nato pa prazno rokavičko še pobarvala z Distress Ink Tattared rose, razredčenim z vodo.
Tako sta obe obarvani, razlika pa je očitna :)


Upoštevala sem nasvet Jennifer McGuire
in se preizkusila še v embosiranju z vodo - čudovita ideja, 
s katero so nastale kapljice okrog rokavičk.
Tako zelo lepo je, ko poskusiš nekaj prvič :)

Naj se tudi tebi čez vikend kaj posebnega ... prvič zgodi,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - rokavičke
CHNC - Christmas
The Holly and Ivy - AG Christmas
Christmas Cards All Year'round - AG Christmas
ArtMBR - zima
Christmas at Sweet Stampin' - add some sparkle


Komentarji

  1. Ja pa iiii no, kake luštne rokavičke. Ja, ni jih za pospraviti v omaro, jutra so še sveža.
    Kar nekaj neuspelih poiskusov 🙈🙈, hvala enako. Se pa strinjam, tako lepo je poiskusiti kaj novega.
    Pozdravček čez hribčke 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav zunaj ni snega, so rokavice v teh dneh še kako dobrodošle.
    Je opaziti, da si pridno sledila navodilom Jennifer in naredila krasno voščilnico.
    Želim ti lep in ustvarjalen vikend 💜.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, tako si me navdušila s to tehniko, da me že kar prsti srbijo in iščem primerno šablono :) Krasna voščilnica. Topla, mehka, nežna. In hvala za link!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne tople rokavičke! xoxo AndrejaM

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda: the rose gold gives your card such a pretty soft fuzzy look! You've used the technique very well and created an amazing Christmas card!

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, odlično si se spopadla s to tehniko, meni je povzročila kar nekaj preglavic, čeprav sem si ogledala video. Tvoje rokavičke so super. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh c'est tellement chou Majda, une carte très cocooning, biz

    OdgovoriIzbriši
  8. Prečudovite barve. V tehniki, ki je tebi uspela, sem se poskusila tudi sama in predvsem uživala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a sweet card. This could be used for a baby’s first Christmas!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Majda tole je svetovno :). Najprej Andreja izbere hudo tehniko, ti pa ji dodaš novo dimenzijo. Tudi meni je všeč ta igra embossinga preko vode ;).

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepi rokavički in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo je izpadlo tvoje igranje z novimi tehnikami. :-) Všeč mi je postavitev voščilnice. Embosiranje z vodo pa mi je čisto novo. Že strižem z ušesi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoji rokavički sta fantastični, še nadgradila si nalogo. Jaz sem že pri nekaj poskusih pogorela, papirji so šli v koš, nekaj bo za porabit kasneje, nalogo moram pa še izpeljat. Itak pa vedno narediš popolno in zanimivo, čestitke. Objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh, Majda kako sta ljubki in topli tvoji rokavički. Prav prijetno pogrejeta, pa ne samo mrzle prste, ampak tudi srce.... Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the colours and overall feel to this card. I love trying new techniques too - and this worked very well. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge :) Lynda DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Absolutely lovely! The copper color adds such a sheen, it just glows! The gold is such a lovely touch, beautiful card! So glad you joined us for our "Add Some Sparkle Challenge" at Christmas at Sweet Stampin'

    OdgovoriIzbriši
  17. A great card - thanks for sharing it with us at Christmas Crafts All Year Round.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  18. Gosh, this is so gorgeous! LOVE everything about this lovely creation. Thanks so much for sharing it with us at Christmas at Sweet Stampin'! Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar