Božični izziv na blogu Scrapping4fun


Padajo, padajo bele snežinke
nežno, sanjavo za praznične dni,
star koledar prešteva spominke,
preden z decembrom se poslovi ...
(Bina Štampe Žmavc)

 Tudi sama v teh dneh preštevam spominke ...
Toliko se jih je nabralo v tem letu,
a za dokončen pregled bom še malce počakala, 
saj vem, da se jih bo v prihajajočih dneh nabralo še za cel šopek. 

Danes delim z vami prvo kitico pesmi Bine Štampe Žmavc, 
v prihajajočih dveh objavah se bo pesmica zaključila, z njo pa ... upam, tudi moje priprave na praznike, saj močno zaostajam z načrtovanim.
Kako pa gre tebi?



Moje praznične voščilnice so skoraj dokončane.
Za božični izziv na blogu 
Scrapping4fun
sem izdelala CAS voščilnico, saj smo tokrat lahko ustvarjale
brez digijev.




Sponzor današnjega izziva je
Di's Digi Stamps.



Veliko veselja v pričakovanju praznikov ti želim,
Majda


Voščilnico lepim v:
galerijo Najlepšega para - Veselje ob praznikih, romantični kvadrat, Božično zelenje
Metuljčica ustvarja - natur, belo in zlato

Komentarji

  1. Majda, krasna CAS voščilnica v tvojih barvah. Hvala za pesmico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosta, a čudovita voščilnica. V vsej svoji lepoti te čisto prevzame... Majda po mojem smo vsi v zaostanku, a časi so pač taki. Še dobro, da me je ta mesec objel moto : " Kar bo, pač bo ! Lepo se imej in ne hiti preveč...

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da sedaj gre vse po planih, oz.da je v planih ostalo samo še tisto, kar je bistveno v teh praznikih-biti drug z drugim... Voščilnica je pa- izven tvojih okvirjev ane? Pa vseeno krasno izpade...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, sedaj sem ti pa natrosila komentarjev:)... Me dolgo časa ni bilo na obisku...bodi dobto!

      Izbriši
  4. Res si pričarala pravo veselje ob praznikih, sploh ob pogledu na tvojo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar