Vintage autumn - nov izziv na blogu Scrapping4fun


Zelena barva Ti ugaša,
ker tiho srka jo jesen,
ostalo je le malo časa,
da šepetaje Ti povem:

Za vedno boš najlepši list!
Tudi ko zlato zažariš,
poljubiš v slovo drevo
in proti zemlji odletiš ...
(Barbara Gregorič Gorenc/Uspavanka listu)

Jesenske barve so res čarobne!
Trenutno se še niso pokazale v vsej svoji lepoti, 
a dan za dnem se več listkov poslavlja od dreves ....


Zato ... sem za 150. izziv na blogu Scrapping4fun
Vintege jesen
 izbrala jesenski digi



našega tokratnega sponzorja 


Ob druženju z jesensko čarobnico pa imam zate vprašanje - 
ali že poznaš svojo vrsto drevesa?
Sama sem pred nedavnim odkrila, da je moje drevo HRAST.
Ob njem se najbolje počutim, zato sem raziskala njegove značilnosti.
Hrast oskrbuje z novo energijo, nas okrepi. 
Pomaga k regeneraciji, pomirja, prinaša jasnost in uvid, pomaga pri prizemljevanju  in povrnitvi ravnotežja ter k zvestobi, sebi in drugim. Hrast je eden najboljših generatorjev pozitivne energije.
Saj ni čudno, da sva se našla, kajne?! 

Namig: v soboto, ob 13.h,  imaš možnost, da se med sprehodom skozi mojo Polzelo srečaš s kakšnim posebnim drevesom, se med odkrivanjem kraja odklopiš od vsakodnevnih obremenitev, se sprostiš, očistiš in regeneriraš.






Lepo bi te bilo srečati!
Majda

Voščilnico dodajam v.
galerijo Najlepšega para - Zate


Komentarji

  1. Za drevo moram še ugotovit katero je...ta moment mi najbolj ustreza drevesni štor :-))....Kar se pa voščilnice tiče pa....oh ja....užitek je pogledat tole nasmejano dečvo....polna energije!!!! V soboto pa le uživaj!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna jesenska voščilnica. Lepo si pobarvala in okrasila deklico z bučo. S svojim drevesom se moram še spoznati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, prav jutro mi je polepšala tvoja krasna voščilnica...tako vesela in jesensko pisana.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar