Tri za strastne uživalke življenja


Aja tutaja, aja tutaja,
očka uspava malega zmaja.
Mamica kuha kamilični čaj,
da končno zaspal bi utrujeni zmaj.

Tožil je, da ga trebušček boli,
mi pa vsi vemo, da to ne drži.
Malo bi rad se še z očkom igral,
malo pri mamici se pocrkljal.

Pa ne izdajmo malega zmaja,
naj jima sladki lump le še nagaja.
Danes predolgo sta v službi bila,
naj se še malo z njima igra ...
(Sabina posedel/Uspavanka za zmaja)

Danes objava na hitro, da ne boste mislili, 
da se v mojem ustvarjalnem brlogu nič ne ustvarja.
Naj vas ne  skrbi, ustvarja se  cele popoldneve, 
saj je med ustvarjanjem obilo časa za načrte,
 kaj vse bomo počeli z mojimi novimi varovančki.
Ti so tu in tam podobni utrujenim zmajčkom,
koga za trenutek še zaboli trebušček, 
ker je šola zanj tako zelooooo velika, 
tu in tam obrišem kakšno solzico, 
ko pa ponje pridejo starši - postanejo lahkotni in nasmejani ... 
kot zmajček Sabine Posedel.
Že danes vem, da bo novo šolsko leto z njimi nadvse ...
 pravljično in sončno :)



Prva za mojo sodelavko.
Ker se ob rojstnem dnevu obdarimo s torbico,
 zanjo, ljubiteljico rož, na voščilnici še ... torbica.

Sončica je tudi učiteljica, s katero nama tu in tam uspe popiti kavo. 
Zanjo kafetarska rojstnodnevnica.


Čestitka, zahvalnica in hkrati spodbudnica pa je bila izdelana za strastno flavtisko, na katere koncert žal nisem uspela priti. 
Namesto mene je odšla moja čestitka.


Zadnjo z vami delim s prav posebnim ponosom.
Odtis sem namreč pod mentorstvom Laure Strah pobarvala sama. 
Uporabila sem Distress Inke, dodala pa le malo dodatkov, 
da moja pobarvana deklica izstopa.

Vam maham v pozdrav,
ko pa se prvo uvajanje umiri,
 vas obiščem na vaših blogih, 
trenutno so moje urice čisto prekratke. 
Zvečer bi tudi sama potrebovala kamiličen čajček, 
še sreča pa, da je objemčkov dovolj.

Majda

Čestitke dodajam v.
galerijo Najlepšega para - Vesela pošta, srčki, okrašeni pravokotniki, krog in kvadrat s šivi 




Komentarji

  1. O, kakšna prikupna pesmica! Tako, kot tvoje voščilnice. Ustni kotički se kar sami od sebe premaknejo proti ušesom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je brati, da so tvoji malčki dobro zakorakali novim zmagam na poti. Pridno ustvarjaš in tudi barvanje ti gre super od rok :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo lepe voščilnice in čudovita uspavanka. Ko sem jo prebirala, se mi je zdelo, da je bila napisana za našega malega navihanega Tima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa Valerija. Uspavanko pa je napisala moja prijateljica Sabina. Izdala jo je v svoji prvi pesniški zbirki Hitro pod odejo. V njej so same blagozvočne uspavanke, ki pobožajo, raznežijo, uspavajo - tudi mene.
      P.s.: nekaj njenih pesmi je bilo objavljeno tudi v Cicidoju in Cicibanu - preverjeno dobro!

      Izbriši
  4. I first want to apologize for taking so long to comment. I have been on holidays and I love looking at everyone's entries so I told the design team that I would respond to my quota of entries once I returned. All threecards are wonderful. Thank you for showing us your patterned papers at Crafty Hazel Nut's Patterned Paper Monthly Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar