Zahvalnica srčnim ljudem


Zdaj je že čas!
Žele si prijatelji;
čakam še jaz:

da pride - res hitro -
POMLAD!  ...
(Barbara Gregorič Gorenc)

A jaz čakam ... POLETJE!
Dneve odklopljene, moje, najine, drugačne, samosvoje!
Odštevam in doštejem čez ... ne nekaj dni, temveč čez nekaj ur!
Med odštevanjem pa objavljam prav posebno zahvalnico,
ki je ogrela moje srce in moje prste!


Si pripravljen/a na imenitno zgodbo?
Potuješ v Anglijo, se prepustiš, ob vrnitvi pa ...
ni letala  ... in poletiš v Munchen, kjer naletiš na prijazno družinico, 
... ki te/vaju vzame s seboj ...
In popotuješ v srčnem kombiju do Slovenije, domov!
Tako je nastala, zahvalnica za prav posebno družinico, 
ki vključuje prisrčna dvojčka.


Zaželela sem si, da z njo popotuje moj stolp Big Ben, 
ki je bil v času njihovega obiska Londona v fazi prenavljanja.
Ata medved pa je dolgo, dolgo nazaj zbiral znamke - 
hvaležna sem mu za angleško, nemško in slovensko znamko.
Jih najdeš?!


Okrašena pisemska kuverta, ki že na prvi pogled daje namig, budi spomine ...
in ... papirnata ovojnica, ki hvaležno pospremi ustvarjeno v svet ...

Pa pa, ti kličem v daljavo.
Bo trajalo kar nekaj časa,
da se bereva spet!
Tik - tak, 
ura šteje tvoj/moj korak!
Bodi dobro,
Majda

Zahvalnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para:  pravokotniki s šivi, Vesela pošta, srčki
Tinin natečaj Zadeni celo kolekcijo - Vesela pošta, hvala iz srca
613 Avenue - ag
Word Art Wednesday - ag




Komentarji

  1. Vau, kako je carska, super tematska.
    Uživaj na dopustu maksimalno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako fajn zgodbica in zahvalnica:)! Mislim, da bomo sedaj ustvarjalke začele še z zbiranjem znamk :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zgodbica in ja, res obstajajo še fejst ljudje :). Fantastično si pocartala prejemnike :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito in toliko detajlov si dodala. Zahvalnica je cela zgodbica, super! Na dopustu ti želim popoln odklop in veeeliko hrane za dušo in telo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. uauu kakšna zgodbica :-) prekrasna zahvalnica in uživaj na dopustu <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, čudovita je polno malih detajlov.
    Dopust izkoristi in uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous creation with stunning detail. Thank you for sharing with 613 Avenue Create x

    OdgovoriIzbriši
  8. A very creative layout, thank you so much for sharing your project with us! Certainly makes a very pretty card!
    ~ginny, DT for 613 Ave C
    RubberMAD (GettyCollection.com)

    OdgovoriIzbriši
  9. več kot vrhunska...čisto popolna v vseh detajlih...pa še s čisto pravimi znamkami!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar