Praznične iz potiskanega papirja



Življenje je stkano
iz najbolj žive snovi.
(Bina Štampe Žmavc/Čaroznanke)

In ko želiš zaužiti vse žive stvari se ti kaj hitro zgodi, 
da te ura ... prehiti.

Zato danes na hitro le pogled na ustvarjanje preko dne ...


Na blogu Christmas Card Throwdown so dekleta napletle izziv izdelave voščilnic s pomočjo potiskanega papirja.



Preverila sem svoje zaloge in našla osnove digitalnih papirčkov, 
ki sem jih dobila kot nagrado pri nekam prazničnem izzivu.


Uporabila sem jih kot podlago,
nanje pa sem s pomočjo 0.5 cm podlage prilepila digi, 
ki sem ga natisnila na še en z nagrado pridobljen digitalni  papir, 
ter se malce poigrala tudi z barvami.


Motiv sem pobarvala s pastelnimi barvicami, na plamenček dodala bleščice 
in Nuvo drops namesto jagod.

Tik tak teče čas - in čas izziva se zaključuje.
Hitim, da ga ulovim,
potem pa na počasi večer preživim.

Naj na počasi poteka tvoj vikend,

Majda


Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - okrašemi pravokotniki
Christms Card Throwdown - printed holiday papers


Komentarji

  1. Čudovita serija. Vse so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. I love these! What a fantastic collection. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so! Pomojem tvojaškatla že poka po šivih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolk čudovitih stvari si napletla, da si izziv s časom lovila in si še nekaj prostih uric na večer priborila. Lepo preživi tudi nedeljo, ki bo baje pri nas spet bela- kaj pa vi? Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the gorgeous candle stamp you used for this beautiful series of Christmas cards! Thank you so much for playing with us at 52CCT.
    Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar