Svet je veliko lepši, ker ...


Našel sem polžjo hišico!
Le polž je ušel
čez hribe in doline ...

Da ne bo osamljena,
naredil ji bom -
polžka iz - gline ...
(Barbara Gregorič Gorenc/Razigranke)

Vikend je minil zelo ustvarjalno. 
Med nastajanjem voščilnic in ustvarjanjem v kuhinji,  
sem našla čas tudi za srečanje Craft-alnice
Lepo se je bilo ponovno družiti s sorodnimi dušicami, 
Andreji pa sta nam za povrh natrosili še veliko uporabnih idej. 
Hvaležna sem za vsako izmed vas, saj je svet veliko lepši, 
ker si v njem ti in ti in ti :)

Enako misel sem dodala na današnjo voščilnico.


Polžka na moji voščilnici izdelani po skici Feeling Sketchy ni, 
je pa kar 9 pravljičnih metuljev - naj prinesejo srečo.


Nanjo sem kasneje dodala še ime slavljenke  in njeno okroglo številko.




Lahko noč, 
pa eno bolho za pomoč ... 
v meni je in bo odmevala glasba iz muzikala Briljantina, 
tudi zanj se je našel čas.
Priporočam :) 

Majda

Voščilnico dodajam v.
galerijo Najlepšega para - metulji, srce, male številke, tagec, travica, vijuge
Feeling Sketchy - sketch 213

Komentarji

  1. Lepa misel na prelepi voščilnici.
    Imej tudi lep nov teden.

    OdgovoriIzbriši
  2. sem mislila na vas v soboto, mene je položila viroza, še vedno sem čisto brez glasu, doma uživajo :)))
    tole pa tako lepa scena, čisto tvoja ... Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  3. majdi...kako lepo si uporabila vijugo...čisto sem navdušena! Voščilnica je tako lepo topla in srčna!

    OdgovoriIzbriši
  4. V družbi enako mislečih dušic je vedo lepo. :-) Ko je človek poln pozitivne energije, je tudi dan dovolj dolg za vse, kar želiš.
    Krasno voščilnico si ustvarila in zelo domiselno uporabila vijuge. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako je luštna in toliko enega "drobižka" si dodala, od metuljev do rožic. Prikupno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar