Druga domača naloga za MŠPU



Pazi, pazi, škrateljček,
da ti lučke krasne,
da ti lučke čudežne
vetrček ne ugasne.

Nesi, nesi, škrateljček,
jo naprej po svetu
in zaželi vsem ljudem
srečo v novem letu.
(Anja Štefan/ Škratovske oči)

Letos je izšla nova knjiga Anje Štefan Škratovske oči.
Kot bi govorila o Tininih škratkih, nagajivih, iskrivih in srčnih, tako zelo.
Škratek, ki mi je danes delal družbo, se je odločil, da odnese čudežno lučko med ljudi. Sva tuhtala, kako bi z njo dosegel čim več ljudi in ... našla rešitev!
Balonček ga je ponesel v nebo, za sabo pa je v drobni ročici trdno držal zastavici s pozitivnimi sporočili, 
s katerimi želi prižgati čudežno lučko v vseh ljudeh.
Sporoči mi, če ga boš videla, 
da mu povem in osrečim njegovo škratovsko srce.



Sem omenila zastavici, kajne?!
Naslednja se skriva v notranjosti ;-)



Škrateljček je že tako visoko, da vidimo le še njegove drobne nožice, 
odpre pa se nam pogled na nadaljevanje voščila ...



Imela sem kar nekaj dela z voščilom - pri Tini se voščilo NAJ BO ČUDOVITO! konča s klicajem, jaz pa sem zaradi nadaljevanja dodala raje tri pikice, dobila sem jih pri voščilu ...NAJ BO ZDRAVO IN ISKRIVO!
Z idejo, da povežemo zunanjost z notranjostjo nas je tokrat navdušila Vladka.



Ker pa je v teh dneh časa na pretek, sem ustvarjala tudi za malo kepico, 
ki se je pravkar rodila.



Zanj sem izdelala nogavičnico v toplih jesenskih barvah, 
ki jo bo mali kepici v popotnico predala prijateljica.



Predala sem jo v okrašeni darilni vrečici.





V imenu naše medvedje družine pa sem poslala nežno čestitko v modro beli barvi.




Vse dobro želim novorojenčku,
vse dobro pa tudi tebi, 
ki si na obisku na obisk v mojem ustvarjalnem brlogu.

Majda



Voščilnici dodajam v:
Malo šolo prazničnega ustvarjanja  in galerijo Najlepšega para  - Igrivi palčki (štampiljke in rezalne šablone, napis iz kompleta Prazniki in Veselje ob praznikih, mini ABC, romantični pravokotniki
Crafting By Design - get ready for Christmas
The Merry Christmas - ag Christmas
Winter Wonderland - colour it
Sweet Stampin' Christmas - ag

Komentarji

  1. Majda,ena je bolj krasna od druge💖

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, vse tri so čudovite, vendar mi je palček ukradel vso pozornost -SVETOVNO si ga zakamuflirala še v notranjosti :). Pokukaj k meni, da se malo posladkaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii,kako simpatično škratovsko voščilnico si naredila. Prekrasna je, prav tako pa tudi vse ostale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, krasne so! Moram pogledat za škratje pesmi, mislim, da bi bile mojim všeč:). Lep november!

    OdgovoriIzbriši
  5. fenomenalna ideja s palčkom, dojenčkasti pa tako prikupni!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna super ideja, da se v notranjosti vidi druga zastavica in spodnji del božička :)) Krasno si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love your fabby looking card. It looks smasing! Thank you for taking the time to join us over at the Winter Wonderland challenges this time.
    Love n hugs
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsepovsod skačejo ti tvoji palčki in trosijo lepe želje in dobro voljo. Prehod iz ene na drugo stran in bingljajoče nogice...grem pogledat, če slučajno pleza skozi moje okno...Dojenčkasti v modri in sončkasta s štumfki v notranjosti...iiiii....

    OdgovoriIzbriši
  9. All 3 cards adorable, but I love your Santa gnome and the design inside and outside is so clever! Thanks for sharing with us at The Merry Christmas Challenge!
    xoxo,
    Aimeslee DT
    https://paper-paisleys.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooh that's so fun! I love the pop of colour on the white card! Thank you for entering our Christmas challenge at Christmas at Sweet Stampin', your entry is fabulous. Come back and play along again with us next month too. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej sem z občudovanjem zrla v letečega škratka in domiselnostjo celotne voščilnice, potem so me navdušile barve pri drugi voščilnici/škatlici - rumena in rjava sta tako lepa kombinacija in ko sem že mislila, da me tretja ne more več tako zelo navdušiti, kot sta me prve dve... in evo, prepričala si me tudi v tretje. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  12. Really fun card. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar