Nov AG izziv na blogu Scrapping4fun



Vedno naredi najbolje, 
kot lahko.
Kar posadiš sedaj,
boš požel kasneje.
(neznani avtor)

Posejati ... kakšno neverjetno moč skriva v sebi sejanje,
kakšen užitek je opazovati drobceno seme kako postane vedno večje, močnejše, živo, pa naj gre za posejano rastlino ali za posejano besedo. 

Z drugačnimi semeni pa sem se ukvarjala v mojem ustvarjalnem kotičku.



 Voščilnico sem izdelala za 121. izziv na blogu Scrapping4fun, ki je


Naš sponzor je ponovno




Sama sem si  izbrala digi Seeds.



Poleg vidnih treh na zgornjem digiju prejmeš tudi digi prazne "vrečice", 
na katero sem sama dodala izrez cveta.
Vem, da bom vrečice uporabila še in še, tudi za različna darila.




Takole si sama predstavljam trgovinico s srčnimi semeni :)





Na stojalu pa je tudi čisto pravi lonček iz gline - 
predstavljam si ga kot vilinski vrt :) 


* * * * *

Naj tudi tvoja semena bogato in srčno obrodijo!


Majda

Voščilnico dodajam v:
DL.ART - ag






Komentarji

  1. Krasna voščilnica za vse ljubitelje vrtnarjenja 🌸🌻🌺

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, voščilnica mi deluje kot kakšna stara vrtna uta iz lesa, kjer se najde vse za vrtnarjenje. Krasna je in lepo skombnirana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je. tudi mene spominja na eno staro "toplo gredo", tako še z steklenimi okni, ki se odpirajo, da se lahko prezrači. V glavnem, krasna, starinska, čisto pa Majdino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, lepa in srčna voščilnica kot vedno. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna voščilnica s fantastičnim ozadjem in kot vedno, drobnimi, ljubkimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a fabulous creation. I love your colouring and the gorgeous embellishments for this wonderful picture. :-) Thank you for using my image and it is a pleasure to Sponsor you all. :-D
    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica. Po dopustu imam en kup dela zunaj in tvoja voščilnica mi je v pravi navdih. Lep podopustniški pozdravček ti pošiljam draga Majda.

    OdgovoriIzbriši
  8. A delightful card for the gardener. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Margaret

    OdgovoriIzbriši
  9. This is lovely love the little pot Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
  10. Great project, thank you for joining us at Classic Design Team Challenge Blog.
    Good Luck
    Carla DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar