Morska rojstnodnevnica za obujanje spominov



Iščem, iščem
novo znanje:
dogodivščina!
Najdem igro in zabavo
in - prijatelja!
(Barbara Gregorič Gorenc/Iskanke)

Sem iskala in sem našla ...
motiv za svojo morsko voščilnico.
Veliko vplivov botruje njenemu izgledu:

* Že dalj časa me vabijo, da se udeležim jadranja, 
pa se za to pustolovščino kar ne morem odločiti, saj mi je na ladji rado slabo. Tako sem se odločila, da se vsaj z voščilnico končno podam na jadrnico, 
skozi lino pa opazujem čudoviti morski podvodni svet ...
* Ribice so toplih, živih barv, teh je poln koralni greben v Avstraliji.
* Penina - voščilnica je namenjena prijateljici, na katero me veže veliko najstniških spominov - z njo sem prvič  odpotovala na morje 
in z njo sem poskusila svojo prvo penino - voščilnica bo hkrati povabilo na penino z obujanjem spominov :)




Ribice, morske alge in ozadje sem pobarvala z Distress Oxidi, 
pri ozadju pa sem se igrala tudi z vodo, saj je prav, 
da smo na morju  - mokri :)
Lino sem izrezala kar trikrat, dvakrat debelejšo (moss gumi in karton), 
s tem sem lahko alge in ribice lepila na različne plasti in tako ustvarila občutek globine.


Sem pa po kakšni uri naredila še majhno spremembo ... Najdeš?

Tudi tebi pošiljam en ogromen objem, 
saj objemov ni nikoli preveč!

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kroga s šivi
Craf-talnica - morje
Papercraft - summer
DL.ART - summer
Craftyhazelnut's Patterned Paper - patterned paper
Creative Inspirations - holidays





Komentarji

  1. Vau, prekrasna, čisto tudi po mojem okusu, vse tole imam rada. Jadranje je pa nekaj tako čudovitega, mi povsod na ladje, čolne, jadrnice lazimo. Uživaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep pogled skozi ladijsko okno! Tudi mene premikajoča se tla ne premamijo kaj prida, pa še vedno me je strah, da bo katera od punc po nesreči padla v vodo, ko je tako lepo gledati valove:)...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa Majda in všeč mi je pogled na ribice skozi lino! Jadranje pa je naravnost čarobno..da te še jaz malce opogumim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pogled skozi to okno kar vabi na morje in odkrivanje morskih globin. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito povabilo na penino in tale efekt halog in ribic je čudovit. Izboljšana verzija s skrajšanim "tagcem" mi je bolj všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica je odlična vaja za pravo jadranje in tole s penino, krasna ideja! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. What a fabulous picture you have created for us, so much pleasure to be had looking out int the ocean with a glass of sparkling wine :D Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni ne bi bilo treba reči dvakrat, bi čakala na jadrnici ... Voščilnica je zelo lepa in zgodba, ki jo prikazuje tudi. Lepo si sestavila vse skupaj. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. jeeej Majda, kako simpatično morsko voščilnico si naredila :-)) Leseno ozadje da voščilnici poseben efekt, smaragdno morje pa jo lepo poživi. Všečno zelooo!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita morska voščilnca, krasno si ustvarila globino.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card. Lovely with all the colored fish.
    Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
    Good luck!! Michelle (DT)

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for joining in the fun at Creative Inspiration Challenge. Your make is gorgeous! Liz x

    OdgovoriIzbriši
  13. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at the Papercraft Challenge!
    xx Nela

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar