Praznično obarvane z dizajnerskimi papirji




Zemljici trudni
odejo bo stkala,
prezebelim grmičem
bo čepice dala.

Gola drevesa
bo v halje odela,
zaspanim medvedom
uspavanke pela.
(Mira Voglar)

Lani, ko je bilo v tem času pošteno vroče, bi me pesmica Mire Voglar prijetno ohladila ... danes, ko je vreme bolj tako tako, 
pa mi pesem ni ravno v pomoč - je dovolj hladno že brez nje ;) 

A naj ostane, prikupna zimska pesmica, saj mi bo morda
 misel nanjo pomagala v prihodnjih dneh - 
če bo prevroče, če bo vetrič miroval, 
če bo sonce hotelo nadoknaditi vso svojo ležernost v preteklih dneh ...
Odhajam namreč morju naproti, najprej v ženski družbi z enim micenim fantičem (za preprečevanje dežja) nato v razširjeni družbi - le naša ta prva medvedka bo manjkala med obujanjem morskih spominov ...


Sem med željami znancev po posameznih voščilnicah pred odhodom sklenila ustvarjati še  po svoje, le zase, tako, za čisto veselje ... 
Malce sem bila sicer omejena - v prihajajočih dneh prihaja k nam mojster, 
ki bo obnovil naša lesena tla, kar pomeni, 
da bom morala preseliti moj celoten ustvarjalni kotiček :o)
In v zavedanju tega sem postala malce bolj racionalna - beri: kako porabiti čim več svojih zalog, da bom imela čim manj fizičnih premikov ustvarjalnega materiala ...


Takole so se sestavile praznične voščilnice 
za porabo zalog:  z dizajnerskimi papirji, z voščilom in kovinskimi dodatki, 
ter Distress Inki in Oxidi za senčenje.

Prva ... 
v Craf-talnici imajo nov izziv VINTAGE 
in tale praznična z majhno deklico (ki me spominja na fotografije moje mamice) 
je ravno pravšnja za njihov izziv.


Pa naslednja z Božičkom ...


 ... in zadnji - romantični trio :)


TAKO ZELO PODOBNE A VSEENO VSAKA SVOJA :)

Med ustvarjanjem voščilnic pa se je ustvarjalo tudi v kuhinji. 
Najprej granola za osvežujoča morska jutra. 
Je škoda, da se trudim z receptom - 
poišči pot do bloga naše potepinske medvedke, pa ti bo vse jasno :)



Lončka sta dva - zame vse sestavine kot v receptu, 
zanjo brez kokosa in brusnic.
Sledila je peka kruha, priznam, sem že kar malce odvisna 
od tega mojega samoraslega kruhka. 
Tokrat pa je bila peka resnično ustvarjalna - moja pečica nagaja, 
zato si me predstavljaj, 
kako vsake toliko časa s kuhinjskim kladivom udarjam po dnu pečice, 
da zbudim zaspani spodnji gorilec ;-)
Kruhek je bil na koncu ravno prav pečen.





Sem se pa že odločila, da poleg knjig z mano odpotujejo tudi moje pastelne barvice in kakšen digi, ki nestrpno čaka, da ga pobarvam, tako za vsak slučaj, če mi bo dolgčas po ustvarjanju ;-)


Uživaj prav vsak dan do najinega naslednjega srečanja,
Majda

Vočilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotniki s šivi
Craf-talnica - vintage
ABC Christmas - on the roofCraftyhazelnut's Patterned Paper - patterned paper











Komentarji

  1. A lovely set of cards. I do like the inverted sketch, and the metal embellishments against the distress papers work so well. Thank you for joining in at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zopet si lepo ustvarjala.Krasno si skombinirala papirje in postavitev.Prekrasne voščilnice si naredila.Vesela sem,da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa vinge serija je nastala pod tvojimi prsti; všeč mi je, kako domiselno si skledila skici z drobnimi dodatki. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe, vse po vrsti.
    Uživaj na dopustu😃

    OdgovoriIzbriši
  5. très jolie collection dans le thème vintage, c'est charmant comme tout, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. A great set of cards. I particularly like the first one with the pretty vintage look and the stylish colours. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za zadnjo fotko. :-) Niti ne vem več, koliko vzponov sva z otrokoma in sama opravila v skoraj tridesetih letih na vrh Sv.Mikule nad Nerezinami. Mali milion fotk s tem razgledom imamo doma. Vsako s svojo letnico. :-)
    Čudovito si se lotila pospravljanja ostankov. Vse praznične voščilnice so zelo lepe.
    Uživaj na morju! :-) Se beremo....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, potem sva se tekom let sigurno srečali, preden sva se uradno spoznali 😊. Kako je res majhen ta svet - tale pravljični kotiček obiščem vsako leto, vsaj za nekaj dni in najini otroci, če so v domovini, gredo vedno radi z nama. Morda se pa enkrat en dan srečava 😊
      ☀️ pošiljam, Majda

      Izbriši
  8. Beautiful cards, I love seeing Christmas cards this time of the year especially lovely ones like yours...I am now following yu..[aussie aNNie blog] ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite so, meni tako ljubi papirji...uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo koliko lepih prazničnih voščilnic in lepo si sledila naši skici :-))
    Hvala, ker si se nam pridružila pri 52 Christmas Card Throwdown.
    Tvoja osebna fotka pa mi je zelooo všeč, taka na zelooo free! Uživaj dalje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card - thanks for joining us at the Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito vintage praznično ustvarjanje. Lepe papirčke si uporabila, tudi jaz jih skrivam nekje v bog vedi katerem predalu.
    Pa tudi vse ostalo mi je všč, kruh imam rada tista ptičja hrana pa ni ravno po mojem okusu a v lončkih zgleda hudo ;).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Majda, mislim da tebi ne bo dolgčas na dopustu kakorkoli že obrneš ;). Voščilnice so vse po vrsti posebne in čudovite. Tebi res ležijo til enaravni toni, ki pod tovjimi prsti prav zaživijo :). Uživaj na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  14. All the cards are wonderful. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Majda ti si resnično čisto ta prava mojstrica, ki se vsega loti s srcem. Voščilnice so čudovite in odlično idejno zasnovane. Kar pockrljale so me s svojimi Vintage barvami in okraski ! Glede ptičje piče in slastnega kruhka si me pa nasmejala....Le pazi, da ne zamahneš premočno v pečici in dobiš še zračenje. Objem draga Majda in lepo se imej še naprej! Pst, brez ustvarjanje ne gre.....

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasne voščilnice si naredila iz dizajnerskega papirja. Imam tudi sama takšnega... super ideja!
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  17. What lovely Christmas cards, so classy! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful cards - love the vintage feel!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar