Nov izziv na blogu Scrapping4fun ZAME - bo izziv tudi ZATE?



Tudi v mesecu oktobru izzivom ni videti konca :-)

Pred kratkim sem postala del ustvarjalne ekipe na blogu Scrapping4fun
Z današnjim dnem začnemo  z dodatnim  izzivom.
 Objavljen bo enkrat  mesečno.


Sponzor izziva je Scrappin4funShop, 
ki zmagovalcu izziva podarja
 darilni bon v vrednosti 20 CHF .




V izzivu lahko sodelujete vsi, ki boste izdelali 
LAYOUT.

******

Poleg vprašanja  - ali naj sprejmem sodelovanje v novem oblikovalnem timu, 
sem se dodatno spraševala spet in spet, 
kako prevedemo besedo  LAYOUT v slovenski jezik?! 
Izraza  še nisem našla - če ga veš ti, prosim za namig :-)
Našla pa sem tole: layout je načrt ali zasnova ali razporeditev nečesa, 
kar je določeno ... 


In tukaj je, 
naš 1. izziv oz.  načrt ali zasnova ali razporeditev ...


Lahko uporabite enojno oz. polovično ali dvojno oz. celotno skico.
Sama sem se odločila, da za začetek, za moj prvo prvi layout, sledim le levi polovici.


Kar nekaj časa je trajalo, da sem našla pravi motiv in osebo, ki ji bo izdelek namenjen.

Layout sem kot čestitko izdelala za avtorico razstave:
 "KOLUMBOVA HČI ALMA M. KARLIN", 
ki si jo v Cankarjevem domu
 lahko ogledate do 14. januarja.


ali po moje ...


Pred časom sem za avtorico že izdelala voščilnico ob odprtju njene razstave v Celju, zato sem tokrat naredila ... drugače ...


... a sem hkrati izhajala iz enakega - ponovno sem uporabila postarano besedilo iz istega vira.

V osrednji del oz. del za fotografijo sem vstavila Almino fotografijo ...


... z vabila ...


In takole je čestitka videti v celoti ... po moje ...


... stari zapisi, modrina v različnih odtenkih, strukturna pasta za 3D učinek,  Kolumbovo krmilo in ... 
... in veliko navdušenja nad to nenavadno žensko, bitjem ženskega spola, kakor je Alma M. Karlin imenovala sebe. 
Pisateljica, svetovna popotnica, raziskovalka, poliglotka in teozofinja ter svetovljanka, eminentna celjska osebnost, ki je neizbrisljivo zasidrana v spominu mesta Celja in njenih prebivalcev.

Več o njej si lahko preberete na http://www.almakarlin.si/.
V veliko veselje mi je bilo ustvarjati s pomočjo Alme,  ženske z Veliko začetnico ... 

Nam, ženskam, 
je utrla marsikatero pot,
 zato
 Alma, hvala ti!


Naj zaključim s čestitkami timu Scrapping4fun za še en zanimiv in 
Z A B A V E N izziv :)

Upam, da se nam pridružiš tudi T I  in  T I  in  T I in ...

Majda


Komentarji

  1. Uuu, krasen izdelek in tudi izziv... IZZIV v polnem pomenu besede!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super da imaš nove izzive, tako vedno premaguješ svoje okvire.
    Glede prevoda pa naj bi bil direkten prevod postavitev ali pa kot so običajni izzivi kar skica. ;)
    Izjemno čudovito voščilnico si naredila. Krasno si uporabila že dano fotografijo in jo po svoje umestila v zgodbo o Almi. Sicer gospe ne poznam, ampak sodeč po imenu, je bila gospa z dušo (kar je tudi španski prevod njenega imena). Tako si jo tudi predstavila v modrini svoje voščilnice. Izjemno! Čudovito jesensko obarvano nedeljo želim. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si opravila s skico in hvala za vse informacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. So beautiful LO and I love the colours and your theme with the lady.
    Thank you for commenting on my blog. ����

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej se šika da odgovorim na tvoje vprašanje..."Z veseljem bi se ga lotila vendar se bojim, da bom svoje sive možganske celice preveč obremenila":-))...tole je pa kar zahtevna slika....že ko sem jo poizkušala prerisat na papir (za vsak slučaj, če mi kaj kapne) je bil kar zahteven projekt.
    Mislim da si s tem izdelkom opravila svoje življenjsko delo...moj priklon do tleha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau uau uau! Mislim, da si skico krasno zadela, kot ponavadi vse paše na svoje mesto in skupaj tvori čudovito zgodbo! Sicer pa ne dvomim, da bi ti tudi iz obeh skic skupaj uspelo sestaviti nekaj krasnega:)! Sama bom (po vsej verjetnosti in količini časa prebitega v ustvarjalnem kotičku) le občudovala vse mojstrovine!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful layout, love the colours and image
    Thank you for your lovely DT Layout at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar