Moji prvi škatlici presenečenja




Kam je izginilo
drobceno seme?
Gledam za njim
ni nobene sledi.
Le na gredici, gredici pomladni,
rožica, roža diši in cveti ...

(Barbara Gregorič Gorenc)

Moja najmlajša medvedka danes praznuje in mi vsi z njo.
Iz drobcenega semena je zrasel  prelep cvet, 
ki  žari kot sonce.
Svetla, sijoča, srčna, nasmejana ... toliko svetlobe izžareva v svet, toliko prelepih besed, trenutkov naplete, tako zelo lepo objame ...

Zanjo sem želela izdelati nekaj res posebnega, 
nekaj, v čemer se bo prepoznala in hkrati začutila, 
kako zelo sem hvaležna, da si je mene izbrala za mamico ...

Že dalj časa so me mikale škatlice presenečenja, pa sem odlašala in odlašala - še sreča, saj sem ji tako lahko podarila nekaj posebnega.

Za vsak slučaj sem najprej malce vadila, tako da sem  naredila škatlico presenečenja  za nekoga drugega.



Izdelala sem jo v želji, da bo v sebi skrivala prav poseben zaklad - še eno škatlico, škatlico v škatlici, v kateri bo skrita ključavnica :-)
Zato škatlico na vrhu krasi ključek.




V notranjosti pa lepe želje ...



Notranja škatlica je visoka 3 cm, zapira pa jo ptička s ključkom.

Nad prvo sem bila navdušena, saj veste, kako je, ko nekaj poskusiš prvič :-)
Še bolj pa sem navdušena danes, ko sem predala škatlico moji srčni deklici ...

*****

Na pokrov sem dodala prvi obesek z besedo HVALA. 
Obesek je lesen, snemljiv in ga lahko obesi v svoji sobi.




Okrog škatlice sem nalepila dva washi trakca - prvega kot spomin na skupno potovanje nas treh medvedk in drugega s srčki ... teh je v škatlici še veliko ;-)













V notranjosti ponovno še ena škatlica s še enim lesenim obeskom. 
Nanj sem dodala njeno začetnico.




Ste že ugotovili, kaj rada počne?


 






Pleše se ve!






S plesom je prežeto njeno bistvo, zato ... ples , ples, ples 
v najrazličnejših oblikah. 

Zanjo sem uporabila različne slike s spleta, jih obdelala in obogatila z izrezi rezalnih šablon, suho embosirala in barvala z distressi. Uporabila sem tudi nove pol izreze srčkov - hvala Hali :-)


Škatlica brez notranje škatlice ...



Zdaj pa hitim na praznovanje!

Lepo praznuj tudi ti - saj veš, 
življenje je treba praznovati vsak trenutek :-)

Majda


Škatlico  z zahvalo  dodajam v:
Ko me inspirira: hvaležnost
galerijo Najlepšega para:  rezalne šablone kvadrati  in krog s šivi, srčki, ptice, Hvala iz, tagec
613 Avenue - masculine
The Crafter's Cafe - use die cuts
Aud  Sentiments . use a die cut and a sentiment


Komentarji

  1. Majda, krasni sta, obe. Druga še posebno, saj je narejena za prav posebno osebo.

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW! These are FABULOUS! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use Your Dies!’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful project! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! These are gorgeous! So many beautiful details.Thank you for sharing with us at Creative Moments
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. Super sta obe! Z njima si svoji deklici sigurno še polepšala dan. Lepo praznovanje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous exploding box. Thanks for joining the Crafting With An Attitude challenge.

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj najprej zaželim tvoji deklici vse najboljše in najlepše.Kako krasni in izvirni škatlici si naredila za svojo punčko.Verjamem,da ji bo v trajen spomin....in da je prav ponosna na svojo mami :)
    Pošiljam pozdrave v tvoje kraje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. This is absolutely gorgeous. Lovely work it looks great.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
  9. Majda, pa sva res bili obe pri škatlicah :)
    Obe sta čudoviti. Pri drugi se vidi in čuti, da je narejena za prav posebno osebo. Ja, ni težko ugotoviti, s čim se ukvarja tvoje dekle :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantazija, čista fantazija...zelo všečno.
    Ta tvoja plesoča medvedka, je zagotovo zelo ponosna na svojo mamico :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Fabulous exploding box! Love your colour choices too! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    OdgovoriIzbriši
  12. Le zakaj si tako dolgo odlašala z izdelavo škatlice presenečenja!? Ja, saj vem, da je presenečenje za tvojo najmlajšo medvedko. :-) Vse najboljše iz srca tebi in njej! :-) Čudovita izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  13. Že prva je lepa, a z drugo si uspela na polno. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne morem verjeti, da se nisi že prej lotila izdelave škatlice, ker sta obe prekrasni. :) Si pa zato pripravila najlepše presenečenje svoji najmlajši medvedki. Všeč mi je ključek na prvi, tako malo skrivnostna, ampak odlična priprava za najlepšo škatlico narejeno s srcem in podarjeno iz srca. Želim vam veselo praznovanje v medvedjem toplem brlogu. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo mami, kako si se potrudila. Razumljivo, narediti nekaj za svojega je darilo tudi zate. Nič nisem presenečena nad izvedbo, čeprav si se je lotila prvič, tebi itak vedno uspe. Zlate prste imaš.
    Lepo praznovanje v Nedeljo <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantastic projects. Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    OdgovoriIzbriši
  17. Majda, vse najboljše vajini medvedki in vsem vam za toliko skupnih lep radosti. Čudovito si svojo ljubezen prenesla v škatlico zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlično si tole naredila in ta zanjo je prav prežeta z navdihom mladosti in razigranosti. Zelo lepo in hvala da na tak čudovit način deliš hvaležnost z nama.

    OdgovoriIzbriši
  19. Noro lepo, vse najboljše obema <3 krasno si uporabila srčke...

    OdgovoriIzbriši
  20. Oprosti Majda, kakšna objava pa je to, da me z njo najprej spraviš v solze:), še dobro, da je v nadaljevanju toliko lepega, da se počasi solze posušijo in oči počijejo na tvojem lepem in srčnem, z ljubeznijo prežetem izdelku. Vse lepo njej, tebi in vsem, ki jo imajo radi, pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  21. Majda ti si res krasna oseba, prelepi škatlici in tvoje objave so nekaj posebnega in prečudovitega.

    OdgovoriIzbriši
  22. I adore these boxes - beautiful and very, very clever!

    Lovely to see you in the Playground!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  23. Great projects!!! I love how you embellished them. Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    OdgovoriIzbriši
  24. These are gorgeous explosion boxes. Love it! Thank you for joining the fun of our Challenge at 613 Avenue Create. Hope you link more projects with us soon. God bless!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. ooo kako lepi škatlici presenečenja si naredila in druga je res še toliko bolj posebna in osebna :-))

    OdgovoriIzbriši
  26. Great exploding box. Thanks for sharing it with us at Crafting with an Attitude janet DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar