Jesenski izziv na blogu Scrapping4fun


Na blogu  Scrapping4fun imamo nov - 101. izziv:

J E S E N S K E  B A R V E. 


Pridružite se nam lahko z voščilnico, platnom, albumom, škatlico ... 
samo, da boste uporabili jesenske barve :-)



Sama sem si za izziv izbrala očarljiv digi 
"jesenska zabava"
tokratnega sponzorja 
Cute As A Button

FALL FUN




Šele sedaj, med pisanjem objave razmišljam, ali sem zaradi imena sponzorja podzavestno dodala gumbke?!
Kdo ve ;-)
Vem pa, da imam gumbke res rada, zato sem dodala kar tri 
- za pravljično število :-)






Digi sem pobarvala z mojimi pastelnimi barvicami, 
odtisnila nekaj blatnih pack, 
uporabila različen potiskan papir, 
digi pa sem za 3D učinek podložila z moss gumo.

Tokrat sem poleg Tininih dodala še veliko dodatnih besed, 
saj sem želela slavljenki povedati, kako zelo sem ji  hvaležna za nešteto stvari.

Poleg gumbkov za srečo sem dodala še dodatno metlico - nam mini "čarovničkam" pride še kako prav, kajne ;-)

In tako je videti moja rojstnodnevna zahvalnica v celoti...



Tale pesmica Barbare Gregorič Gorenc iz njene zbirke Razigranke pa naj pospremi mojo voščilnico v svet ...

Zelena barva Ti ugaša,
ker tiho srka jo jesen,
ostalo je le malo časa,
da šepetaje Ti povem:

Za vedno boš najlepši list!
Tudi, ko zlato zažariš,
poljubiš v slovo drevo
in proti zemlji odletiš ...



Upam, da se nam pri barvitem izzivu pridružiš tudi ti :-)

Jesenski pozdravček, Majda



Rojstno dnevno zahvalnico dodajam v:
Ko me inspirira: hvaležnost
galerijo Najlepšega para: rezalne šablone danes je tvoj dan in pravokotnik s šivi
Craftyhazelnut's - patterned paper
Classic Design Team - ag
Stamping Sensations - autumn glory
613 Avenue -  ag
Noor! - fall colors
Wednesday's Creative Inspirations - autumn
Words 2 Crafft By -  Autumn is a second spring when every leaf is a flower.




Komentarji

  1. Iiii kako srčkana metla! No pa tudi barve in ostalo mi je vse zeloooo všeč... Lep zaključek tedna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dobro si nanesla jesenske barve! Metla je res svetovno narejena!!!
    Gumbki so pa pika ne i. Krasna voščilnica.
    Želim ti en čudovit dan.
    Lp, Danica <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako je luštna tale deklica...in še pometa rada 💛

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasna voščilnica, vse je lepo, a metla pa zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasne barve, jesen kar žari, vsi ti dodatki ... in pa metla, svetovna je!
    fajn te je bilo včeraj srečati, upam, da ti je uspel cel plan in dan kar se da fantastično ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica v jesenskih barvah je nastala v tvoji ustvarjalnici. :-) Lepo si pobarvala simpatično deklico.
    Metla zgleda kot najnovejši model Nimbus. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito topla je...in pa metla je tako ljubka!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kmalu boš lahko zajahala svoje prevozno sredstvo:-))... Metla je tako fejst, da jo lahko komot predlagamo za prevozno sredstvo po letu 2030, ko naj bi ukinili dizle in bencinarje....Pa še infrastrukturo v Sloveniji ne bi bilo potrebno menjat....lufta imamo dovolj, polnili pa bi jih s svojimi gobezdavimi jeziki....teh je pa tudi dovolj:--)).....samo predlagam, da me ne bi zaradi tega hodili na ta dan preveč strašit, ker imam kot vedno predolg svoj jezik.
    Barve na tej voščilnici so res fantastične...a si sploh spustila kakšen odtenek???? Jap, metla pa zmagovalna.....Se vidimo v luftu....

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna jesenska voščilnica in lušna 3D metla ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Te barve so čisto moje in prav zato imam rada jesen, ker bi se kar potopila v rjavo, oranžno, temno rumeno in zeleno. Verjetno bo imelo kaj s tem, da sem tudi rojena v septembru. Čeprav velja še za poletni mesec, je zame že jesen :) Krasna je tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jesen je letos tako lepa in barvita kot tvoja tokratna voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  12. It's a really lovely card for our Autumnal theme at Stamping Sensations and the little broom is such a super embellishment, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous autumn image! And I love the little broom and button embellishments! Thank you for sharing your lovely card with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    OdgovoriIzbriši
  14. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely autumnal creation. Thanks for joining us at creative inspirations this month.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh, Majda... This is wonderful! Love all your texture and dimension, and your fall colors are gorgeous! Thanks so much for joining our Words 2 Craft By autumn-themed challenge. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorgeous. Love the colors. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar