Čarovniški rojstnodnevni trio



Vsak dan na dvorišču čara,
čaribari in odčara
hit čarovnica Sršela,
po domače se ji reče Špela.

Hanamunamina, hanamunamina,
Mojco spremeni v pingvina,
Maja je postala drog,
Rok pa velik kozorog.

Pika je drevo prastaro,
Neva krasno ogledalo,
Urša črn pikov as,
Kaja mesečev obraz.

Hanamunamina, hanamunamina,
črna čarna pajčevina!
A čarovnica Sršela
ni hudobna čarodela!

Animanumanahah, animanumanahah, 
vse odčara na en mah.
Animanumanahah, animanumanahah,
da ne bo še koga strah.

(Bina Štampe Žmavc)

********

Dobrodošli v oktobru, mesecu rojstno dnevnih praznovanj!
Vsaj zame, saj v tem mesecu praznuje cel šopek meni ljubih odraslih in otrok - med njimi
dva moja medvedka in  tri nečakinje. 

Za nečakinje sem naredila čarovniški trio. 
Pred kratkim sem si namreč na Sizixovi spletni strani natisnila papir z motivi Halloween-a.
Prsti so me srbeli od nestrpnosti, da iz njih ustvarim nekaj črno oranžnega. 
In sem, za moje tri čarovniške gospodične :)

Za najmlajšo med njimi sem ustvarjala po skici:

Feeling Sketchy
Nanjo pa dodala s pastelnimi barvicami pobarvano  čarovničko.



Za naslednjo po starosti - najstnico, sem izdelala bolj "kulsko" in nanjo dodala srčne želje pa čarovniški kotel, naj dobro premeša vse "ta prave" sestavine, da bo napoj zdravilen in krepčilen, brez stranskih učinkov ...



Za najstarejšo pa namesto čarovničke dobro vilo, se mi zdi, da bi se utegnila kakšne čarovnice še prestrašiti ;-)




Vse imajo dodane gumbke za srečo, kar nekaj srčkov, zadnja tudi peresa za lahkotno stopanje v življenje.



Malce čarovniškega prahu pa pošiljam tudi tebi.
Z njegovo pomočjo si teden naredi - po svoje :-)

Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotniki, krogi in ovali s šivi, gumbki, srčki, beseda objem
Feeling Sketchy - sketch 178
Die Cut Diva's - the colours 
DL.ART - ag
Stamping Sensation  - Autumn Glory
Fantabulous Cricut - pumpkins
Classic Design Team Open - ag
Lemon Shortbread - ag
The Crafter's Cafe - die cuts and punches
Noor! - fall/autumn  
Polkadoodles - ag


Komentarji

  1. Vse so krasne, v čudovitih toplih jesenskih barvah... naj bo takšna tudi naša jesen...še dolgo

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si si zamislila vse voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako dobro si vse to izpeljala in hvala za čarovniški prah, mi bo zelo prav prišel :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si ena velika čarovnica z veliko začetnico....Vse voščilnice v zadnjem času (recimo v 1 letu in pol (samo)))) so narejene s toliko energije in tako dovršene, vsak milimeter posebej razložen....bla bla bla....ma dej no!!!!...sem ko stara lajna, ki poje skoz eno in isto pesem....Perfektne so stara, perfektne....v drugem življenju bom TI.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kolk je vse "kulsko", tvoje ustvarjanje je res noro dobro in kot je rekla že Mojca; saj človek lahko kar naklada in naklada. Hvala za tvoj čarobni prah, mogoče ga bo potrebno kaj uporabiti, da bo teden stekel tako, kot je treba. Ampak sem prepričana, da je že malo pomagal, saj mi je prinesel lep sončen dan in z mojim M sva prav uživala:). Lep sončen, topel in velik objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Majdica! Vse tri voščilnice so "kulske", vsaka po svoje. Je videti, da delujejo na daljavo. Lahko, da je kriv čarobni prah. Sedim namreč v "zobni" čakalnici, pa se ne tresem kot šiba v vodi ... Čarovniški pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  7. Love all your Fall cards, they are all so colorful and fun! Thanks for sharing with us at DL.ART Challenges!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti za čarobni prah...(ki je prinesel tudi srečo :-))) in za tole čudovito oranžno-strašljivo :-) inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  9. vse so kulske, neverjetno, kako postanejo takšne čarovniške tudi rojstnodnevne, za zapomniti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in zdajle je tvoj čarovniški prah prišel še po pošti, hvala ti!

      Izbriši
  10. Barvna kombinacija je prava, postavitev pri vseh treh lepa in z malo čarovniškega prahu, bo zabava odlična :). Hvala, ker ga deliš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastic cards. Fun and colorful. I think they will all be a hit with their recipients. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  12. You have made lovely Halloween cards. The green witch realy looks scarry. Lovley colours with the orange and black. Thanks for joining our challenge at Stamping Sensations. Marlies

    OdgovoriIzbriši
  13. These cards are great! Thanks for joining us Die Cut Diva's

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za čarovniški prahec in trio prelepih in zelo domiselno izdelanih voščilnic. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. WOW, WOW, WOW, ALL of these are wonderful! I can't even pick a favorite. They are so cleverly designed. It makes me want to sit by you and learn from you! Amazing work! Thanks for sharing your talent at Fantabulous Cricut.

    OdgovoriIzbriši
  16. These are all great! Love your creative use of the layouts. Thanks for playing with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  17. This is gorgeous thank you so much for playing along this week at Polkadoodles
    Jacki ♥♥ (polkaddoddles DT) I am having a candy give away on my blog would love you pop over and check it out https://cookingupacard.blogspot.co.uk/2017/10/halloween-theme-winnie-wednesday.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Majda! Tokrat si pri meni za komentar in naj samo napišem, da so tvoje voščilnice ČUDOVITO FANTASTIČNE ! Upam, da se nam še pridružiš in velikoooooooo sreče !
    Thanks for playing with us at Lemon Shortbread Challenge.
    Love & Hugs
    DT Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  19. Pretty Halloween cards. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši
  20. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.

    OdgovoriIzbriši
  21. WoW Majda, kako lepe voščilnice si naredila in če povem po pravici, se mi tista po naši skici za Feeling Sketchy še najbolj dopade :-)) Super si jo sestavila. Hvala, ker ustvarjaš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  22. WOW what a great trio of cards!! I love Halloween! Thanks for joining us this month at Noor! UK Design of "Fall Colors". Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  23. Great work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  24. Lovely cards. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar