Prenavljanje čestitk


Na paleto dne
so se naplavile plave barve.
Nihče nič ne reče, a vsakdo ve:
to je od srčne zarje.

Deček cel fant je postal
in deklica zala
je včeraj, kot ni dosihmal,
dolgo pred ogledalom stala.

A na zid so neke roke
namalale novo resnico:
malo ljubko srce,
prebodeno s puščico.

(Tone Pavček)

V zadnjem času so se pri meni na paleto naplavljali  različnih odtenki plave barve, pa tega nisem opazila, šele vaši komentarji so mi "odprli" oči :) 

Sem jih še enkrat preletela - moje ta plave,
 modre na kvadrat in iskala razlog, namig  ...   
Iskala, iskala, našla pa ne  ;-) 

Zato danes ne bo modra, barve pa so vseeno temnejše, kot je temno tudi okrog mojega ustvarjalnega kotička. Soncu je uspelo prebiti se čez oblake za hipec, dva, pa ga že ni ...
Pomembno pa je, da je notri v nas toplo, žareče  in ljubeče, kajne?

Danes bom predstavila dve "popravljeni" oz. prenovljeni čestitki kuverti.
V Craf-talnici so me tako navdušile z njimi, da sem jih izdelala kar tako, 
za lastno veselje.
Še kako pa so mi prišle prav v trenutku, ko je nekdo potreboval poročno kuverto skoraj takoj ...

Prva je bila črno bela z deklico ...

Pot do nje:
 http://majdinustvarjalninemir.blogspot.si/2017/07/moja-prva-kuverta.html
Takole sem jo predelala ...


Zanju, srčno drevo prvič ...


 ... in drugič.


Spremenila pa sem tudi notranjost, namesto kavice in kolačka sem dodala dva kozarca penine in dva zlata ključka, ki odpirajo vrata sreče.

Drugo pa ...

Pot do nje:
  http://majdinustvarjalninemir.blogspot.si/2017/07/zahvalnica-kuverta.html

... sem v poročno predelala s prstani, 
deklico pa bom pa uporabila na kakšni drugi čestitki.


Nastala je hkrati čestitka ob poroki in ob krstu, zato sem dodala malega angelčka.


Dodala sem tudi bratca in sestrico, saj družinica šteje že štiri člane.


Kot  simbol družine sem dodala lahkotne metulje, za lahkotno vandranje skozi skupno življenje. 


Lepo nedeljo ti želim!

Majda


Čestitki kuverti dodajam v: 
galerijo Najlepšega para - an novo sem dodala izrez Čestitke, male in velike pisane črke, metulje in srčke

Komentarji

  1. Majda, kako fino in domiselno si predelala že narejeno in dve čestitki sta dobili novo vrednost in namen. Lep preostanek nedelje ti želim. Z.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zanimiva preobrazba ! In obe sta čudoviti..... Pozdravček <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe krasni pred preobrazbo in po njej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Z malo spremembe sta nastali popolnoma drugačni voščilnici. Močne barve za močno povezanost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti gredo od rok preobrazbe. Krasni kuverti.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar