Čokoladnica - zahvalnica - drsalnica v enem


Trenutek, ko začutimo hvaležnost do tega, kar imamo, nas o d p r e. 
V doživetju, da smo obdarovani, ljubljeni, uspešni v katerikoli malenkost, ki je resnična, skorja popusti. Kar čutim, hoče ven, v množenje. Granatno jabolko poči od polnosti in dozorelosti in naša hvaležnost gre v seme. Zato je vsak trenutek srčne hvaležnosti začetek novega obilja.

Misel Alenke Rebula me je danes nagovorila že navsezgodaj in še poudarila moje notranje občutke hvaležnosti - tako zelo sem hvaležna za nešteto stvari...

Ni naključje, da je malce kasneje zazvonil telefon in posredoval željo po izdelavi čokoladnice zahvalnice...

Tako je nastala čokoladnica - zahvalnica - drsalnica v enem...  
Vanjo sem ujela svoje občudovanje drobnih zametkov cvetov sivke, ki so obdali naš domek...


 ...in izziv Tine in Vladke na temo Drsne voščilnice... vanjo sta vključili tudi mojo prvo drsalnico - tudi za to sem hvaležna :-)

Odločila sem se za Tinino okroglo drsalnico (je pa v izdelavi še ena po Vladkinem navdihu - pokažem jutri ;-)


Drsna ploskev je le zgornja, omejila sem jo s 3D blazinicama, ki sem ju zakrila z drobcenima metuljčkoma.


Naokrog se drsa šopek iz sivke, ki sem ga položila na srce - zaradi srčne hvaležnosti...

ŠOPEK DESNO
ŠOPEK  NA SVOJI POTI V LEVO

V notranjosti se seveda skriva slastna čokolada...



Ker pa v zadnjem času rada vse izdelujem v parih, je nastala še čokoladnica, ki je zelo podobna prvi, ker pa bo do prejemnice popotovala po pošti sem šopek dodala brez drsalnega učinka, povečala sem roj metuljčkov in dodala iz paus papirja izrezano ime prejemnice - ga najdeš?


Hvala 
pa tudi TEBI, 
hvaležna sem zate... 
ker si tale trenutek z mano delila neprecenljivo dobrino - svoj čas :)


Majda



Voščilnici dodajam v :
Ko me inspirira - drsalnica
galerijo Najlepšega para - krogi s šivi, metuljčki, pentlja in sivka
DL.ART- mother's day
Polkadoodels - AG
Wednesday's Creative Inspirations - blooms, bows
Lemon Shortbread - AG
The Crafter's Cafe - femine
Creative Fingers - AG
Crafting by Designe - AG
Brown Sugar - mother's day
Deep Ocean - AG
Seize the Birthday - AG
The Ribbon Girl - AG




Komentarji

  1. Uau, obe sta krasni. Všeč so mi barve in čudoviti papirji s pomladnim cvetjem. Kako so mi všeč te drsalnice, a nekako nimam volje za tak podvig, se mi zdi preveč zakomplicirano.
    Lep preostanek nedelje.

    OdgovoriIzbriši
  2. WoW Majda, kako lepa lila čokoladnica, da se je ne bi prav nič branila prejeti .-) Hkrati si naredila pe še lep premikajoči se šopek. Krasno ustvarjanje :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni sta obe, tista z drsnim šopkom pa je sploh čudovita. Imena pa ne najdem, ker si zelo pomanjšala fotografije ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe čokoladnici sta lepi. Ime se slabo vidi verjetno je Mateja. Sem našla? Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je - Mateja, nisem želela, da bi ime preveč izstopalo ;-)
      Prijazen pozdravček, Majda

      Izbriši
  5. Obe čokoladnici sta čudoviti. Krasna ideja je drsajoč šopek sivke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni. In hvala tebi Majda, tvoje lepe misli in prepletene besede vedno pobozajo duso.

    OdgovoriIzbriši
  7. Very beautiful! I love all the flowers..it's just so pretty! Thanks for joining us at Brown Sugar Challenges this week and hope to see you again!
    Tammy DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Sladki od zunaj in sladki od znotraj. Super, ker si se lotila še drsalnice. Meni ne gre najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Madonca sta lepi in tako čudovito pomladno pisani. Prva z drsalnico pa sploh zažge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljuba Majda...tudi jaz sem neskončno hvaležna zate...za vse tvoje lepe besede, toplino in ustvarjalnost. Tvoja čokoladnica je izjemna...

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako lepo preletavata drobna metulja po sivki in čokoladnici hkrati :) Zelo lepo in hvala za vse čudovite besede in zapise, ki jih deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  12. Majdica, kako dišeče-sladko-drsajoče čokoladnica:). Tako polna in lepo sestavljena, da jo je veselje pogledat. Tudi druga, ki se ne "prevaža" je odlična in seveda sem našla ime, ki je lepo "skrito", ampak prejemnica ga bo že videla:). Lep pozdravček k tebi in na skorajšne videnje, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo je poznati ljudi ki so hvaležni, ki radi izdelujejo zahvalnice in čutijo, delijo in so zato veliki. Prav črpala sem iz tvoje objave. Nas je kar nekaj ljubiteljic sivke in ne morem verjeti da imaš že nastavke, pri nas letos vse malce kasni, pa tudi veliko je pomrznilo. Čudovito si ustvarjala in seveda me je čisto navdušila drsalnica čokoladnica s srčkom in sivko. Resnično lepo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau, čudoviti sta! Mislim,da bom morala priti enkrat na tečaj uporabe potiskanih papirjev, ker jih vedno tako lepo skombiniraš!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti čokoladnici si ustvarila. Na krasno ozadje si lepo umestila šopek, ki kroži okoli napisa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful project, I love all the pretty details. Thanks so much for joining our Anything Goes Challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    OdgovoriIzbriši
  17. Great project love the design. Thank you for joining us at Polkadoodles crafting week 18/19. Helen DT

    OdgovoriIzbriši
  18. A great chocolate idea and such a beautiful feminine card. We hope you join us again at the Crafters Café, CarolG

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely creation. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    OdgovoriIzbriši
  20. Such a lovely and neat card! Great work and lovely colours! Thank you for participating over at Brown Sugar Challenge

    OdgovoriIzbriši
  21. I love your layout! Beautiful. Thanks for playing with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar