Premikajoči se deli na prazničnih voščilnicah

»Rada pijem žitno kavo,« je rekla prva črna mravljica, »prav tekne mi.
Rada se zalijem z njo. Tako.«
Nagnila je skodelico, popila in se obliznila.
»Bi jo?«
A druge tri so odkimale.
»Ah, ne,« so rekle.
»Ko bi bila prava – z veseljem, tako pa ...«
»Ampak saj je! Moja najbolj prava kava!« je poskočila prva.
»Kaj je pravo in kaj ne – to meri vsak po svoje.
Moja prava kava je iz proje.«
(Anja Štefan/Žitna kava)



Kakšna pa je tvoja PRAVA kava?
Moja je črno črna,
sveže zmleta, 3 krat prelita z vročo vodo -
kako pripraviti slastno V60 kavico izveš TU.

Skodelico večini mojih prijateljic najljubše kave (kavico s smetano)
pa sem dodala na praznično voščilnico,
saj je Andrejina želja, da se tokrat na voščilnicah nekaj premika, 
tokrat najdeš veliko migajočih se delov ;)



Posnela sem tudi kratek filmček,
da vidiš, kako se skodelica premika,
kavica pa se kljub temu ne prelije :)




Zdaj pa je čas zame in za mojo kavico.
Ata medved je pred odhodom v službo spekel dišeče rogljičke,
ki bodo ob kavici in knjigi tako zelo teknili.



Tudi tebi želim obilo prijetnih trenutkov ob tvojem priljubljenem napitku,
Majda)


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para: Prazniki na vrvici, skodelica z dodatki


 

Komentarji

  1. Very cute Majda! Lucky none was spilt! Thank you for the inspiration! Hugs, Kate!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar