Bleščeče praznična z jelenčkom



Včeraj je pri nas snežilo, velike bele snežinke so padale z neba 
a se ob stiku s tlemi takoj stopile ... 

Prelepo, res!

Sem komaj čakala, da se čas ustavi v mojem ustvarjalnem kotičku, saj me je čakala domača naloga, ki sem jo "morala"  narediti za MŠPU,  velepomembno inštitucijo - Ministrstvo Šarmantnih Punc, ki Ustvarjajo :)

Ker se v tem času moje življenje vrti okrog noro hitro približujočega se dobrodelnega koncerta in spremljajočega se bazarja, kar pomeni, da so moji prsti obarvani v vseh mogočih barvah zaradi izdelave voščilnic, darilc, okraskov ... komaj najdem čas za ustvarjanje Z A S E, za mojo dušo. 

In včeraj zvečer  sem ga ukradla - čas, 
ga ustavila in se poigravala z bleščicami. Zunaj tema, 
znotraj pa tako svetlo in bleščeče.
Skrbno sem prisluhnila ravnateljici Tini, a priznam, da sem ga najprej malce polomila ... ni uspelo, ker pa je moja - meni ljuba lastnost, da se ne vdam, mi je v drugo uspelo in miceni jelenček je točno takšen, kot sem si ga želela: najprej na rahlo pobarvan za Craf-talnico, 
nato pa na rahlo posut z bleščicami ... 



Izdelala sem ga kot žepek, zato ga lepim tudi v izziv Ko me inspirira - v žepek sem skrila nežne snežinki in mini, mini voščilo ...














Moja prva domača naloga 5. sezone Male šole prazničnega ustvarjanja je opravljena :)




Želim ti čim več prijaznih besed - k tebi in od tebe, 
da bodo trije zimski meseci greli do srca!

Majda

Praznično voščilnico lepim v:
galerijo Najlepšega para - jelenček, valovit rob, krog s šivi
Ko me inspirira - žepek
Craf-talnica - pobarvan motiv
Crafting By Designs - winter sparkle
Wednesday's Creative Inspiration - sparkle
Cute Card Thursday - sparkles
As You Like Itdefinately Christmas,I love the Christmas decoration and crafty product and I can make Christmas cards  all through the year  
Word Art Wednesday - ag
Animal friend - Christmas
Craftyhazelnut's  Christmas - reindeer
Crafty Friends - Christmas
The Holly and Ivy - ag
Ike'sworld - let it snow
Craftyhazelnut's Christmas extra - ag 
Craft Rocket - Christmas is coming


Komentarji

  1. Draga Majdica, zopet si naredila carti voščilnico. Človeka kar zamika, da bi končno zapadel sneg... Žepek si simpatično zapolnila.
    Naj te ne zapusti tvoja krasna lastnost...

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana zimska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubka zasnežena voščilnica z bleščečim jelenčkom. :-) Lepo si napolnila žepek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica. Všeč mi je bleščeč jelenček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii, super izgleda! pa vse snežinkice... lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj jelenček ima še spremstvo, če bi slučajno na poti omaga. Prikupen jelenček in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, tvoj bleščeči jelenček je čudovit in da se v žepku skrivajo snežinke, mi je tako všeč. Želim ti veselo nadaljevanje priprav na bazar, ki bo s tvojo pomočjo zagotovo prazničen in pravljičen.

    OdgovoriIzbriši
  8. "Eeeej jelenček, lahko greš bolj počasi, do novega leta je še kar nekaj časa in kolikor vem, tvoj gazda še veselo drnjoha in smrči v svoji postelji, tako da ti res ni potrebno tako hiteti!!!!"
    Tako lepo si ga pocukrala...ej ej...letos bodo vse srnice gledale za njim!!! In tole spremstvo v balonu!!! Le kdo ga opazuje??? (ata jelen??? mogoče?? Da vidi, če mu letos lahko zaupa novoletne vajeti!! In as v rokavu!!!! Snežinke za vsak slučaj, če snega ne bo. Ej, fantastična je...pa še pravljico se da napisa o njej.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hihi, jelenček in sani..... zdaj moraš dodati samo še darilca in praznična idila bo popolna. Zelo je ljubka in simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  10. Simpatična in spet sva zelo podobno ustvarjali :-) z malim jelenčkom in sanmi. Pri meni je nastala nova serija prazničnih ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej naj pohvalim modro ozadje in okroglo obliko voščilnice. Škoda, ker jih ne uporabljamo bolj pogosto. Jelenček, ki že hiti po zasneženi pokrajini, pa je nadvse simpatičen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Bleščeče, sijoče si ustvarjala in tvoj jelenček bo sigurno, v svoji čudoviti opravi kos vsem svojim nalogam. In ne dvomim, tudi ti, boš blestela kot tršica, kot mentorica, kot mamica in žena in nenazadnje kot prijateljica - tvoje ustvarjanje ne pozna meja. Pozdravček z našega novega Ministrstva:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastic ! Such a fun creation and I love the little reindeer. :-)
    Thank you for coming to play at IKEsWORLD Challenges.
    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  14. krasna okrogla,takšne so mi vedno pri srcu in nadvse simpatična. bazar in koncert pa bosta itak uspela, v to ne dvomim!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely card and super fun winter mood! BRAVO!
    Thank you very much for coming to play at IKEsWORLD Challenges!
    Good luck!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasno okroglo voščilnico si naredila :-)) Jelenček se lepo blešči.
    Tudi mi smo bili deležni snega,
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Love it. Thank so much for sharing with us at The Holly & The Ivy. Good luck and do come back. Jackie DT member xx

    OdgovoriIzbriši
  18. A beautiful little project. Thanks for playing along at
    The Holly and the Ivy Christmas Challenges. Caz DT.

    OdgovoriIzbriši
  19. Cute little reindeer. I like this interesting project.

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next year again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Craft Rocket Challenges {#43 –Christmas is coming}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#11 – Pre Christmas Session }
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#11 – Zooanimals}
    Alex' Kreative Seite

    OdgovoriIzbriši
  20. Lovely!
    Thanks for joining us at CraftyHazelnut's Christmas Challenge Extra for November!
    Monica - DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar