Decembrska skica na blogu 52 CCT

Zvezde so daleč,
če daljavam dodajaš
zmeraj novo daljavo.
 
Zvezde so blizu,
če si za blizu oskrbiš
táko posebno
domišljijsko napravo.
(Feri Lainšček/Vesolje)

Danes me vodi domišljija ... skupaj z njo popotujem in raziskujem.

Tudi o zvezdah premišljujem.

Tako je prav posebna zvezdica našla mesto na moji voščilnici.
Oddaljena, a za Božička dosegljiva.




Izdelala sem jo po skici na blogu
Kot vidiš, sem skico malce obrnila.


V zadnjem času je bilo v mojem ustvarjalnem kotičku
malce divje.
Najprej priprave na šolski bazar,
nato pa na ustvarjalno delavnico prazničnih voščilnic v naši knjižnici.


Hvala majhni in veliki za imenitno družbo.



Upam, da snežinke, dodane na današnjo praznično voščilnico prinesejo sneg.
Danes ga je bilo za vzorec,
naj nas jutri ... preseneti.


Čaroben vikend ti želim, Majda



Komentarji

  1. Ooo se mi je zdelo, da si skrita v svojem ustvarjalnem kotičku, krasne so, vse po vrsti! Jaz pa sem spet v krepkem zaostanku z voščilnicami, moram aktivirati male pomočnice :)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna si in navdihujoča, kot vedno. In vedno v svojem stilu, a vedno nekaj novega ustvariš. Naj ti gre vse po maslu, pa uživaj zraven.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh Majda, c'est une adorable image joliment mise en scene, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar