Gostujem na blogu Christmas Crafts Creations

Zimski čas.
Moji prsti so ledene sveče.
Z boleče trdimi rišem doline
in hribe belo bleščeče.
Povsod sneg in mraz.
Vroče dihnem na risbo.
Čaz čas
na njej inje zablesti.
Vidiš, tako zares
rišem jaz.

Kako pa ti?
(Neža Maurer/Rišem mraz)

Tako pa jaz ...



... in tako ...

... in tako ...


... in tako ...

... in tako.

Ob izzivu na blogu 

kamor so me, zaradi moje praznične voščilnice,
ki jo najdeš TU, povabili kot gostjo,
sem ustvarjala z dvema meni tako ljubima barvama.
Spodaj lahko vidiš, kakšen material sem uporabila.


Zelo mi je všeč moj rjavo bel šopek voščilnic.



Kaj pa bi lahko nastalo pri tebi in kateri dve barvi bi izbral/a?


Vabljeni k ustvarjanju,
v imenu
ustvrajalnega tima Christmas Craft Creations in mojem!

Objem poln sonca ti pošiljam


Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - SREČNO



Komentarji

  1. Navdušena prav nad vsemi, sicer pa to ni fer, ker je ta barvna kombinacija tebi pisana na kožo:))). Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar