S poročno voščilnico gostujem pri Papirčkaricah

Ko šla zvečer sem bosa tam preko mladih trav,
še veter me je božal in dež mi je dišal.
Globoko sem čutila, kako pomlad dehti,
se duša mi zganila je tam med rožami.

Piščalko si urezal je v vrbju mladi pan,
zapiskal je v širjavi od lepega pijan.
Bila je taka pesem, da koža se ježi,
res vzelo mi je sapo in vrela mi je kri.

Plesala sva do mraka, se gledala v oči,
nato sva zrla v luno, ki je med zvezdami.
Posuta vsa s poljubi, ki jih le strast pusti,
zaspala sem v travi in še sem z angeli.
(Feri Lainšček/Bila je taka pesem)

Vedno znova odkrijem kakšno novo pesem Ferija Lainščka, 
nekatere tudi uglasbene, kot je današnja: Bila je taka pesem.
Med poslušanjem so nastajale poročne voščilnice - 
moj namen je bilo ustvariti le eno a kot ponavadi,ko ti je lepo, 
se pri meni druženje s papirčki kar ne neha.


 Prva je nastala za aprilski izziv Papirčkaric - POROKA.
Zanjo sem uporabila predvsem izdelke, ki sem jih kupila v Darilnici Klavdija.

Tudi na naslednji sem uporabila drevesa in klopco z mislijo na lesene klopi, 
kamor pari dodajajo posebna posvetila - sama sem dodala srce.


Tretjo sem izdelala kot čestitko ob zaroki - tako zelo me je razveselila vest, 
da sta se prijatelja moje prve medvedke zaročila :)
Medvedovi smo poslali srčne želje, 
naj se njuno raziskovanje dvojine nikoli ne konča.


Sledila je še četrta, tudi na njej sem se poigrala s Tininimi srčki.



Hvala timu Papirčkaric za povabilo,
ki je povzročilo obilo ustvarjalnega nemira :)


 
Tebi pa želim danes ... obilo dvojine, 
tiste, ki je tebi najbolj pri srcu,
Majda


Voščilnico dodajam v:
Papirčkarice - poroka (uporabila sem naslednje izdelke: 
podolgovate rezalne šablone iz kompleta Collectables Slimline banners,Yvonne Creations Active Life Park Scenery (ne najdem več v trgovini),bele podolgovate kuverte, papir A3 - tolčena struktura, Kraft papir A4
Poletna kolekcija - Amerikanka
galerijo Najlepšega para - uporabila sem naslednje izdelke:
 





Komentarji

  1. Majda, kako lep šopek poročnih voščilnic! In prav lepo je ob jutrih poslušati ptičje petje... Ferijeva pesmica je pa sploh nekaj posebnega... Objem na daljavo!

    OdgovoriIzbriši
  2. kako krasne so, vse po vrsti. Čisto tvoje <3

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar