Vsedotik ujet v voščilnice


NOGE
SE DOTIKAJO OBAL,
OBALE 
SE DOTIKAJO MORJA,
MORJE
SE DOTIKA OBZORJA,
OBZORJE 
SE DOTIKA NEBA,
NEBO
SE DOTIKA VESOLJA,
VESOLJE
SE DOTIKA VSEGA.
(Bina Štampe Žmavc/Vsedotik)


Toliko dotikov je ujetih v mojo današnjo objavo, da se lahko imenuje objava z VSEDOTIKOM.
Nadvse mi je všeč ta izraz Bine Štampe Žmavc, toliko vsega nosi v sebi ...


Dotik Tine in Vladke in njune 8.male šole prazničnega ustvarjanja, pa dobrodelnost, ki jo spodbujajo dekleta v Craft-alnici, dotik nekoga, ki se je poslovil, za njim pa ostajajo srčne sledi in še in še ...

Najprej dve muhi na en mah, pravzaprav dve domači nalogi za Malo šolo prazničnega ustvarjanja:
* interaktivna voščilnica
* dve voščilnici za dve različni priložnosti

Tako sta nastali dve interaktivni voščilnici z istim palčkom - prva za 10. rojstni dan, druga za praznike.


Prvo odpira pentlja, drugo pa srček. Pri obeh sem uporabila šesterokotnike a na drugačen način.


Na drugi sem, kot je predlagala Tina,izrezala šesterokotnik iz zgornje strani, pri prvi pa se s pomočjo trakca dvigne  cela zgornja stran voščilnice.
Ta je za deklico, ki je upihnila deseto svečko in tako zelo rada ustvarja.


Za Craft-alnico sta tokrat nastali dve. Na obeh je dodano voščilo, da pa se lepo podata k prvim trem, ki sem jih že izdelala, sem na obe dodala pentlje.
Na prvo 2 ...


... na drugo pa le eno, skupaj tri za srečo.



Vse zbrane voščilnice bodo članice tima Craft-alnica predale združenju EUROPA DONNA.




Zadnji dve pa sta bili izdelani za trenutke, ko joče srce in duša ...


Velik objem je priložen ...




Hvala za tvoj obisk in neizbrisljiv dotik,
spet in spet,

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - romantični kvadrat in kvadrat s šivi, velik objem, Šesterokotniki, magnolije, orhideje, Danes je tvoj dan, Ujemi sanje, palčki, voščila, rožica iz kompleta slončkov, božično zelenje 2 - pentlja, srček  
Celotna pomladna kolekcija je lahko tvoja -  Velik objem,  Šesterokotniki, božično zelenje 2 - pentlja  
Craft-alnica: Europa Donna




Komentarji

  1. Res si nam ponudila veliko dotikov in objemov, na način, ki je v teh časih edini priporočljiv - z distanco oz. na daljavo. O izdelkih sploh ne bom izgubljala besed. Skratka vsak posebej je vredna dotika z očesom. Tista s foteljem pa me je še posebej ganila, ker je točno tak, kot smo ga imeli včasih,dolgo tega,doma. vračam objem na daljavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so! Palčka sta navihana, roziki polni topline, sožalnici pa tako umirjeni... Virtualen objem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda...tudi tvoji dotiki so čarobni, tisti besedni in tisti ustvarjalni. Hvala, za vse te lepotice in hvala ker si.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si ustvarjala. V pravi navdih si mi Majda. Hvala. Vse dobro, lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, prav uživala sem pri ogledu vseh škratcev, rož......Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem začutila tvoj dotik, topel je bil in v barvi bele kave <3.
    Prelepo si spet ustvarjala in prav vse voščilnice so tako lepe in tako tvoje. Hvala ti, da si se ustavila in nas dotaknila tudi v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo draga Majda, koliko čudovitih voščilnic je nastalo izpod tvojih čarobnih prstkov :-)) Ena je lepša od druge ...
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si ustavrjala za različne namene. Povsem v tvojem čudovitem stilu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar