Valentinovo/ljubezen/obletnica - nov izziv na blogu Scrapping4fun


Jutro se razsvita
kot nežna, ubrana
čudežna suita!
Rahlo odpira cvetove,
mehko odstira glasove,
kot Orfej privablja k sebi
Sonca svetle duhove.

S ščebetom odčaranih ptic
prebujenemu svetu odpeva
in ne da bi vedel kdaj,
izzveni v suito dneva.
(Bina Štampe Žmavc/Jutro)



Sama tokrat nazdravljam novemu dnevu z voščilnico.
Vanjo sem vpletla bujno zelenje, za mehkobo nežno gazo in izreze, 
skozi katere odsevajo sončni žarki, pihlja veter, nastaja novo jutro.
Ljubiti vsak nov dan že v naprej ni umetnost, je odločitev!


Nastala je za nov izziv na blogu Scrapping4fun:
Valentinovo/ljubezen/obletnica.

Naš tokratni sponzor je Polkadooles.



Sama sem izbrala meni na kožo pisan digi


Katero praznovanje pa je tebi najbolj ljubo?

Obdana s ščebetom odčaranih ptic ti pošiljam valentinov objem,
Majda


Voščilnico dodajam v: 
galerijo Najlepši par - oval s šivi, pentlja, bujno zelenje




Komentarji

  1. Dotaknila si se me z besedami, da ljubezen ni (le) umetnost, je (predvsem) odločitev. Zato je morda potreben tudi današnji dan, ki nam lahko pomaga do ozavestiti.
    Sedaj pa k voščilnici, ki je prav posebna in zato res zanimiva. In nanjo ravno paše tale deklič, ki želi nazdraviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še enkrat sem uživala tako ob branju prekrasne pesmi, kot ob občudovanju tvoje voščilnice. Vse čestitke za tale izdelek. Kar se pa praznikov tiče sem že v tistih letih, ko mi ne pomenijo več toliko. Tisti ki mi največ pomeni je rojstni dan moje vnukinje, ki me razveseljuje iz dneva v dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo voščilnico si naredila. Všeč mi je lahkotnost, zračnost in seveda tudi ljubkost - tale motiv je svetoven :). Valentinovo meni ne pomeni nič - je samo tržna niša, res pa je da ponavadi pocartam moje domače :p.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita pesem, je pobožala mojo dušo in prekrasno si ustvarjala...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar