Tri domače naloge na en mah s smooshing pridihom



Rjave čeveljčke obujem,
odskakljam po rjavi poti.
Uganite kam?
Jeseni grem naproti.
(Neža Maurer/Rjavi sprehod)

Na rjavem sprehodu grem jeseniv ustvarjalnem kotičku pa zimi naproti.
V času, ko so šolska vrata zaprta, delam doma drugačne domače naloge, naloge po Tininem in Vladkinem navdihu.
In katere naloge sem danes obkljukala?
Predvsem je bilo veliko ... packanja :)


Embosiranje z rezalno šablono snežinke, nato embosiranje s prahci, 
za ozadje pa sem se prvič lotila smooshing tehnike, 
ki je izziv na blogu Christmas card Throwdown.
Pri tem mi je bila v veliko pomoč Andrejina objava
kjer je delila tudi video ustvrajalke Joyce
Takole sem se lotila ustvarjanja po vrsti sama ...


1. Embosiranje z rezalno šablono
2. Toplotno embosiranje s prahci
3. Smooshing 


Pri srednji sem rezalno šablono snežinke premazala z namazom za embosiranjem in odtis kasneje prekrila z zlatim prahom. 
Snežinko sem nato dodatno embosirala z belim prahom.


Najbolj pa mi je všeč zadnja ...
Napis je na papirju popolnoma enakega odtenka kot prahec, a se je na fotografiji spremenil ...



Ker je bilo packanje tako sproščujoče je nastala še ena v roza odtenkih.


Sledilo je izrezovanje snežink po navodilih Vladke. 


Tudi tu sem pobarvala papir s tehniko smooshing.
Ugotovila sem, da je Vladkin predlog kot nalašč za izdelavo snežink za naš vsakoletni bazar. Otroci bodo lahko po mili volji pacali ozadje, nato pa s strojčkom izrezali snežinke :)

Na koncu pa poslastica zame. Tinin digi, 
ki ga je prijazno delila z nami na blogu Craft-alnica me je tako zelo očaral.


Kot Tina, sem tudi sama digi natisnila dvakrat, saj sem želela krošnjo poudariti. Uporabila sem risalne liste, ki sem jih poskusila dodati strukturo s pomočjo povoja. Ker je bila tkanina zelo tanka, je kljub podlaganju struktura komaj vidna.


V krošnjo sem odtisnila več besed iz kompleta Najlepši trenutki. Ker je bila originalna beseda trenutki prevelika, sem dodala svojo.


Voščilnico pošiljam Craft-alnici, 
kjer tokrat želijo izdelek na temo ZDRAVO ŽIVLJENJE.
Sprehod do mojega najljubšega hrasta močno pripomore k mojemu zdravju.
Tudi danes sem že bila pri njem.


Odpravi se v teh dneh na rjavi sprehod tudi ti!

Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Velika snežinka (rezalna šablona in štampiljka), štampiljke najlepši trenutki, Tinin digi, plastična šablona Sneg, kvadrat in pravokotnik s šivi,  Mini voščila, Sreča na vrvici
Celotna pomladna kolekcija je lahko tvoja - Velika snežinka (rezalna šablona in štampiljka)
Mala šola prazničnega ustvarjanja - 3. DN: embosiranje z rezalno šablono, 5. DN: obeski snežinke, 9. DN: dodajanje strukture s tkanino
Craft-alnica - zdravo življenje
Christmas Card Throwdown- october tehnique by Hali  




Komentarji

  1. Ooo kako lepe "smušane" voščilnice! Mislim, da boš dobila 5+! Tudi punčka z drevesom je prav prisrčna, za obujanje spominov...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohh, kakšne lepotice so tvoje snežinke. Bom morala tudi jaz še kakšno domačo nalogo narest. Vesela sem da si z nami pri 52CCT.
    Pa deklica, ki objema drevo, zelo lepa je, pa za tako lep namen.
    Hvala tisočkrat, da si.
    Hvala, da si zvesta Craft-alnici. Pozdravček Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Majda, kako lepe so tele tvoje voščilnice :-)) Krasen smušing si naredila. Hvala ter ustvarjaš z nami pri 52CCT in res veliko sreče pri DTju ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. your background with the snowflakes reminds me of a cold winter day! good job on it! thanks for playing at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, tvoja ideja za zdravo življenje mi je zelo všeč :-)) Krasne voščilnice si naredila in lepo uporabila Tini digi.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si pacala in me prav veseli, da boš idejo lahko uporabila tudi z otroci. Si lahko kar predstavljam koliko veselih snežink bo nastalo. Prav tako pa si lepo uporabila tudi Tinino digi štampiljko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, kako zeloooo lepe so tvoje snežinke...kao si uporabila digi je pa prava pravljična poslastica...tiste pikice <3!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. WAW in se slinim nad izdelki ;).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar