Praznične voščilnice za na vse strani



Sredi zime tri ženičke -
vse imajo rokavičke 
delajo si iz snega
vsaka svojega moža.

Ko končajo, tri ženičke
se zagledajo v možičke:
Vsi so več kot očarljivi,
škoda le, da niso živi ...
(Anja Štefan/Škratovske oči)

Danes zjutraj so se temperature malce spustile in ni lepšega, kot se med dežjem, ob topli peči zateči v svoj ustvarjalni brlog in ... raziskovati ...
Kaj vse sem preizkušala?
Barvala sem Tinine angelčke
pa snežake, ki jih tako zelo obvlada Andreja.
Tri, kot ženičke v pesmi Anje Štefan - a sama nisem razmišljala o tem, 
da bi oživeli, 
saj sem imela ponovno doma vse tri moje fante, 
ki imajo skupaj ... 8 nog :)
Tako lepo je, ko se naš srednji medvedek za vikend vrača domov :-)







Pobarvala sem jih s svojimi novimi akvarelnimi barvicami - dolgo sem se odločala med različnimi in jih končno izbrala ob pomoči Vladke, ki jih je predstavila na svojem blogu.
Čudovite so, kot ustvarjene zame :)




Med prenavljanjem mojega ustvarjalnega brloga pa sem se zavedla, koliko čudovitih potiskanih papirjev imam in sedaj se trudim, 
da jih uporabljam čim več.
Ker so na blogu Allsorts želeli tradicionalne barve 
sem uporabila karo papirje.
Pobarvanega snežaka sem s 3D blazinicami prilepila v notranjost voščilnice.
Takole so videti na drugi pogled ...






Ustvarjanje pa se je nadaljevalo ...
v Craf-talnici še vedno poteka izziv Europa Donna.



Voščilnico sem izdelala že v naprej, ker sem pričakovala, 
da bo izziv ponovno v roza barvi ;-)
Preizkusila sem Tini šablono Veseli prazniki v kombinaciji roza in bele barve, pobarvala Tininega angelčka in prvič uporabila Wink of Stella brush (Tinin namig na predstavitveni delavnici v Rayherju) - 
čudovit pripomoček za ščepec bleščečega pridiha. 
Dodala sem ga na krila in lase.




In potem? Potem sem ugotovila, da je izziv popolnoma drugačen - 
pavs papir, nekaj zlatega in vsaj ena pentlja ...

In sem začela znova ... tokrat sem šablono Veseli prazniki uporabila drugače - oba dela sem izrezala posamezno in napis dodala na zlat oblaček.



Za ščepec pravljice še nekaj snežink, in dve drobceni pentlji 
iz pavs papirja, ki poudarita napis.
Malce dobrodelno, nekaj za mojo praznično škatlo, 
predvsem pa veliko veselja!!!

Čudovit teden in vikend je za mano - toliko srečanj, druženj z različnimi ljudmi, da se mi samo smeji ...
In ker je mesece oktober rojstno dnevni mesec 
sem danes predala še posebno darilce:



Moja granola za lepa  jutra in zvezek z motivi Vincenta van Gogha. 
Tudi sebi sem ga kupila, saj je res čudovit - 
hrbet je celo prevlečen s pravo čipko :)


Toliko za danes, 
ker je pred vrati nov teden, ti želim ...
naj bo čaroben!

Majda


Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - angelčki, vesele praznike, zvezdice, pentlja, srčno in srečno
Craf-talnica - novoletnica 
Allsorts - traditional Christmas colours
Craftyhazelnut's Christmas - sentiment as the focal point
ABC Christmas - V is for very quick
Craftyhazelnut's Patterned Paper - paterned paper
HLS - ag with dies
The Merry Christmas - ag
Sweet Stampin' Christmas - ag Christmas
Merry Little Christmas - ag Christmas








Komentarji

  1. Perfect card and colours for our 'Traditional Christmas Colours' theme at Allsorts challenge, many thanks for joining in. B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej mi je v oči padla rozasta z angelčkom, sem se izgleda nalezla navdušenja nad roza barvo, ob mojih roza gospodičnah:)... Snežaki so pa tudi luštni! Naj bo tudi prihajajoči teden nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kje živiš, da je tvoj vikend daljši kot moj? :)
    Majda, pri tvojih snežakih imam občutek, da imajo na sebi pravi šal in kapico. Res krasno pobarvano. In sestavljeno. Pridna si bila tudi pri izzivu. Čudoviti sta. Pa še darilo, ki je prefinjeno in nežno.
    Tudi tebi lep teden!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem se kar malo nasmehnila, ko sem prebrala o roza voščilnici in za kakšen namen je bila izdelana...že vnaprej!!! Tudi sama sem jih naredila kar nekaj v pinki barvi, ker sem pričakovala roza izziv...no...dobro so naju punce potegnile....Ampak ker je tvoj angelček tako prikupen se ni za bat, da bo ostal sam in zapuščen v kakšni škatli. Darilo je tudi meni všeč....lepo ga bo vzet v roke, ker ima pridih domačnosti. Joj...nikakor ne smem it mimo zadnje voščilnice z mini paus mašnicami....fascinantna je....Spominja me na kakšne stare papirus zavitke iz Egipta. Snežaki so pa itak tako lušni in prisrčni (le poglej kako lepo gledajo!!!!)....pa saj ne morem da ne bi napisala....iiiii cart ste. Lepo bodi!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kolk si bla ustvarjalna, polna navdiha, odličnih izdelkov😀, sem spet čist navdušena nad vsako voščilnico posebej. Snežak te zapelje, nisem vedela da "sedi"v notranjosti. Angelček nad voščilnim oblačkom hudo cort😍. Pa še super pesmica, čudovito darilo.....oooohhh vse krasno- ti res obvladaš. No zdej te nam pa več hvalila😉-še velik objem pa dost za dons😘😘🤗

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj vikend ima res več ur kot moj... Fenomenalno si ustvarjala in to kar v naprej ;). Ne morem se odločiti ali so mi bolj všeč snežaki (cart 100 na uro in to barvanje - WAW) ali angelček in zlata lepotička,ker je vse tako dodelano v nulo. Ampak darilce je pa čista zmaga - osebno pozorno, tapravo :)! Lep teden

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Majda, vse voščilnice si tako lepo izdelala, da so prava paša za oči. :)
    Rozika z voščilom in angelom pa je reees krasna - tudi meni je, tako kot Klari, najbolj padla v oči. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. MAJDA, NADVSE SI BILA PRIDNA IN VSE VOŠČILNICE SO KRASNE, AMPAK NAJLEPŠA MI JE TISTA Z ANGELČKOM. SEM ZELO VESELA, DA SE NAMA JE USPELO NA HITRO SREČATI. LEPO BODI.

    OdgovoriIzbriši
  9. These snowman and angel cards are just beautiful.

    Thanks for sharing with us at The Merry Christmas Challenge Blog!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Such pretty cards! I have that snowman stamp - I love it! Thanks so much for playing with us at The Merry Christmas Challenge. Hope to see you again soon :)


    michelle (The Merry Christmas Challenge DT)
    Purple Monkey Moments

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card, Snowy is my favourite snowman.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Traditional Colours' challenge this week and good luck x Susan x

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za pohvale, tudi tebi je Snežko zelo naklonjen in se sprašujem, ali ni celo on bolj užival med prejemanjem barve , kot ti, ki si jih oddajala!!?? čudovita serija! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja bravo za tvoj uspešen vikend. Izdelki so krasni, snežaki fenomenalni in luštno si jih povezala s pesmico, kar je postal kar tvoj prepoznaven slog, meni zelo všečen. Krasna voščilnica z angelom je tudi meni takoj padla v oči. Lepo pa je tudi rojstnodnevno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ane kako je to fino, ko ti v takem vremenu ni treba nikamor ☺ Potopiš se v svoje ustvarjanje in brezmejno uživaš. Rezultat so krasni izdelki, ki si nam jih dala na vpogled. Darilo , ki si ga poklonila je FANTASTIČNO!
    Tega snežaka moram pa res nekje stakniti! Tako je cart, da bo moja princeska gotovo vesela, če ji ga pošljem po pošti☺ jaz pa še bolj :D :D :D
    Bodi lepo ♥

    OdgovoriIzbriši
  15. What a wonderful collection of projects and each one is so creative.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow, you've been busy. Love your cards, Majda. Pretty CAS, which I like very much. Cute snowman too. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely card. Thank you very much for joining our challenge at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge. Hope to see you next time.
    Hugs, Iwona

    OdgovoriIzbriši
  18. ooo Majda, koliko lepih in simpatičnih snežakov si naredila :-))
    Tudi napis Vesele praznike si lepo uporabila, ki je ža sam po sebi čisto dovolj bogat. Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako ti uspe??? Toliko vsega in vse tako lepo...
    Hvala, da si se nam pridružila dobrodelni v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar