Rjavi barvni odtenki na blogu 52 CCT

 

Luna je zato, 
da ima nebo nočno lučko, 
ko s knjigo pravljic za lahko noč
sede na nebesno pručko. 
 
Luna je zato, 
da je lepša tema, 
ko par na klopci v parku
zaljubljen se v zvezde smehlja. 
 (Bina Štampe Žmavc/Zakaj je luna)

In luna je zato, da Božiček (in tudi mi) ne zaide/mo s poti :)


Za barve, po katerih bomo ustvarjali v tem mesecu na blogu 
sem izbrala rjave barvne odtenke.
Zemeljske barve, predvsem rjave,
preproste obožujem!

Odločila sem se, da malce drugače uporabim Tinine hišice
sicer namenjene izdelavi škatlice. 
V kombinaciji z rezalno šablono Božička in jelenčkov
 sem vsemu skupaj dodala luno - 
vsak dan namreč pomislim na vse moje drage, 
ki se potepajo naokoli, 
jaz pa jih imam rada do lune in nazaj.


Ker vodenje izzivov prinaša dodatno odgovornost, 
ustvarjanje ni minilo brez "pokušin" ;-)



Najprej je nastala voščilnica, 
pri kateri sem uporabila pregrobo osnovo in luna, 
kljub dodanim bleščicam, preprosto ni zasijala ...
Na koncu sem ji dodala hiške, ki so čakale na uporabo.
Predtem pa je nastala tista, ki je prva pritegnila tvoj pogled :)



Upam, da te je moja voščilnica z obilo pravljičnih števil navdušila za ustvarjanje.
Tako zelo vesela bom, že se mi/nam pridružiš :)


Hvala, res iz srca, 
ker obiščeš moj ustvarjalni kotiček,
tako lepo je ustvarjati v družbi,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - rezalne šablone iz kolekcij: Hišica, Elegantni prazniki, V veseli vasici, debla

Komentarji

  1. I love the textures and details on your card Majda. Where did you get the houses dies from please? They are adorable! Thank you for setting us this colour challenge - you pushed me out of my comfort zone and I loved it! Gill x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Gill :-) I’m glad I pushed you out of your comfort zone, because you did a wonderful job.
      You can find the house dies here: https://www.najlepsi-par.si/izdelek/hisica-rezalne-sablone/
      You can make a beautiful box with this dies, but I only designed houses.
      I wish you a relaxed weekend, Majda

      Izbriši
  2. Zelo lepo. <3 In pesmica je prav lušna. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Erika, sem vesela, da ti je soboto polepšala moja pesmica .)
      Nasmejan vikend ti želim, Majda

      Izbriši

Objavite komentar