Škatlici presenečenja

 

Vsakdan je lahko pisan
kot pisan pajčolan.
Včasih je vesel in nasmejan
in se obleče kot Pust
in je ves bleščeč, razgret in srečen
od oči do ust.


Včasih je žalosten.
Takrat je ves vijoličast v obraz.
Ves da samo po kotih poseda
in ga nenehno trese mraz.
Največkrat ni niti žalosten niti vesel.
Takrat je ves podoben sam sebi
in si, kot za špas,
nadene svoj vsakdanji obraz.
Vsak dan je lahko tudi bolan.
Takrat se ves skesan ovije v siv pajčolan
in v hipu postane čisto navaden
vsakdanji Vsakdan.
(Bina Štampe Žmavc/Vsakdan)

Danes je moj vsakdan pisan ... 
v družbi mojih dragih, v družbi papirčkov, našega kosmatinčka, pečice ... se dan tako lepo odvija.

Da malce lepega podelim še s tabo,
v svet pošiljam dve moji zadnji škatlici presenečenja.


Obe za izjemni dami.


Prva zanjo, 
ki ljubi hribe, potovanja, živali, mir ...


Ukvarja pa se s homeopatijo.


Druga pa zanjo ... morsko deklico.


Poleg morja pa obožuje kavo, knjige, modo, modne dodatke,
ukvarja se s pedikuro in manikuro.



Zanjo posebna skodelica.



Kakšen pa je tvoj današnji pogled skozi okno?
Moj podoben, kot pogled skozi okno na moji škatlici :)

Objem,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vse najboljše, kvadrati s šivi
Fab'n'Funky - birthday



Komentarji

Objavite komentar