Trikrat embosirana praznična voščilnica

Snežec mede, mede, mede,
na kolovrat prede, prede
bleda luna mesečino
speči zemlji za blazino.

Snežec mede, mede, mede,
bela muca prede, prede
mehkih dlačic toplo prejo
belim sanjam za odejo ...
(Bina Štampe Žmavc/Snežec mede)

In snežec vse zamede ...
Tudi mojo praznično voščlnico, 
ki se kar iskri od beline.



Fabiola je kot tehnični izziv na blogu
52 Christmas Card Throwdown
izbrala embosiranje.


Ker se embosiranja že nekaj časa nisem lotila,
sem se odločila, da embosiram na tri različne načine.
Najprej sem s 3D srajčko embosirala ozadje, 
nato sem se lotila božične zvezde, 
ki sem jo embosiurala na paus papirju.
Za konec sem embosirala še napis.


Sama sem nad voščilnico navdušena, kaj pa praviš ti?
Če te ta tehnika veseli, te vabim, 
da se nam pridružiš na blogu in pokažeš svojo kreacijo.



Čudovit vikend ti želim, 
sama ga bom preživela v družbi samih srčnih ljudi,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesel božič


Komentarji

  1. Such intricate and beautiful embossing. Wonderful. Gill x

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est si élégante Majda, une superbe création, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je krasna! Belina se ji prav poda!

    OdgovoriIzbriši
  4. So many wonderful ways of using embossing. Your card has so much dimension it is wonderful.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a lovely embossing folder you used for this elegant card - pretty white embossing on the vellum for your floral and golden sentiment - you really covered all the embossing methods! Julia xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar