Ponovno dobrodošli v moji sladoledarni

Sonce ogreje nebo in veje,
otaja zimo v pomlad;
se poletju široko nasmeje,
jeseni šepne, da jo ima rad.

Sonce posije v pesmi
in v mavrice v deževnem dnevu.
In v dolge sence in svetlobo
v daljnem Zemljinem odsevu.
(Bina Štampe Žmavc/Sonce)

V mojem ustvarjalnem kotičku sladkemu poletnemu ustvarjanju ni videti konca :)



Tokrat so nastale sladke tresočke.
Vanje sem ujela sladoled ...

... in hrustljave vaflje,
ki dišijo po poletju.


Uporabila sem tudi izreze in iz njih izdelala okrogle voščilnice -
okrogle kot sonce.


Katera pa je tvoja najljubša sladica?
Moja - sladoled.
Malina, lešnik in pistacija je moja izbira :)

Sladek vikend ti želim, Majda





Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kreativni krogi in krogi s šivi
CRAFT-alnico - poletna sladica
The Paper Funday - summer holiday
Time Out ch. - foto inspiration   


Komentarji

  1. Vauu Majda, zdaj bi se pa kar k tebi povabila na porcijo sladoleda, tako si mi naredila skomine s svojimi voščilnicami. Super so. Tudi sama obožujem sladoled, obvezna sladica v skrinji. Objem in sladko hladni vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cudovto izdela voščilnica voščilnica. Pobarvani motivi so kot prava poletna sladica . Hvala, da se igraš z nami na Craftalnici. Lp Neva, gostja Craftalnice

    OdgovoriIzbriši
  3. Love your shaker card. Thanks for joining us at CRAFT challenge GDT x

    OdgovoriIzbriši
  4. Such wonderful summer themed cards! Thanks so much for sharing with us at I spy with my little eye challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. I absolutely love your shaker cards! The same, but so different. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, vidim da ti je tema všeč in je nastalo še nekaj čudovitih voščilnic!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Your summer treats made great cards and I'm so glad you used the centers for circle cards. Thanks for sharing your card with us at Time Out.

    OdgovoriIzbriši
  8. A fantastic collection of cards.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT
    Thank you so much for entering our birthday blog hop at CRAFT Challenge remember to add this card to each DT blog to be in with a chance of winning more prizes.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Great, fun projects - love them!

    Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar