Dobrodošli v moji sladoledarni

 

Mavrica
ni zaradi sonca
pa tudi ne zaradi dežja.
Mavrica je stezica,
po kateri se v srce pripelja
žarek lepega.
(Feri Lainšček/Mavrica)


Pozdravljeni v moji sladoledarni, 
kjer danes prevladujejo sladoledne lučke mavričnih barv,
vse, da vam obarvam in ohladim vaš dan :)


Med olimpijskim plezanjem sem svojo napetost ob navijanju 
za Janjo sproščala z barvanjem. 
Uporabila sem akvarelne barve in čopiče, ter štampiljke 
in rezalne šablone Altenew Summer Swirls Die.
Prvič sem štampiljke odtisnila s sivo barvo Versafine, 


drugič pa s Contour inkom Hero Arts, ki ga kasneje, 
ko odtise pobarvamo, skoraj ni videti.



Če moram izbrati, mi je prva, živahnejša barvna kombinacija bolj všeč,
čeprav so mi drugače ljubše pastelne in natur barve.
Katera pa bi bila tvoja izbira?


Poslavljam se z zadnjo, preprostejšo in 
nežnejšo. 


V prihodnji objavi,
pa prikažem še ostale nastale sladke voščilnice, 
danes je tako vroče, da bi se lahko stopile ;)
Ob tem pa zahvala timu CRAFT-alnice, ki je znova pripravil izziv,
ki me je čisto prevzel :)

Nasmejan teden ti želim,
Majda


Voščilnice dodajam v:
CRAFT-alnico - poletna sladica
Papercraft - holiday time
C.R.A.F.T. - Summer
618 Avenue - easy livin
Inspiration Station - Inspiration prompt: my favorite ice creams are made from fruit











Komentarji

  1. O kako super osvežitev! Papirnati sladoledi v tako živih barvah so boljša izbira kot v živo :), sem prevečkrat jedla sladoled sumljivih barv zaradi lačnih oči mojih gospodičen, pa me ni navdušil ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. O Majda, kako super lučke, prav pašejo v tej vročini. Tudi sama sem ravno v izdelavi njih. Mi je pa tudi prva malo bolj všeč zardi živahnih barv, ki pašejo v poletne dni. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  3. A delicious card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Yum, yum!
    We are always super happy to see every entry in our mailbox at 613 Avenue Create.
    Please do come back again!
    The very best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Marjda,
    what a very bright and colourful card and such a very brill design also.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L DT

    OdgovoriIzbriši
  6. These are definitely "sweet" cards, in every way. I love the popsicle die cuts and the colors. Thanks for joining us at The Inspiration Station Challenge. We hope you'll share more lovely cards soon.
    Donna xx
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the summer sweet card. Colours are lovely done. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT https://avenue613.blogspot.com/.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely summery cards. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo luštna voščilnica. Lepa postavitev in pobarvani motivi sladoleda. Hvala, da se igraš z nami na Craftalnici. Lp Neva, gostja Craftalnice

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico in poletno sladico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  11. Majda, všeč so mi tvoje poletne sladice :-)) Krasne voščilnice si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda, všeč so mi tvoje poletne sladice :-)) Krasne voščilnice si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar